تبیان، دستیار زندگی
در پی فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص لزوم ابقای وزیر اطلاعات، موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، اهمیت نامه مزبور را بررسی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اهمیت نامه رهبرمعظم انقلاب به وزیر اطلاعات در تبیان بررسی شد

وزیر اطلاعاتمقام معظم رهبری

در پی فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص لزوم ابقای وزیر اطلاعات، موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان، اهمیت نامه مزبور را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی، بخش سیاسی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در گزارشی اهمیت نامه معظم له به وزیر اطلاعات را بررسی کرد.

محمد مهدی تقوی در این گزارش نوشته است : «حضرت معظم له، هم چنین با ارسال نامه ای تاریخی به عنوان وزیر اطلاعات، ضمن دادن روحیه به وی و اعضای وزارتخانه، از آنها خواستند با قدرت تر و منسجم تر و متفکرانه تر از پیش، با انگیزه ای مضاعف به خدمت به نظام اسلامی ادامه دهند و همین امر، نشان دهنده اهمیت والای این وزارتخانه و خدمت در آن است. مورد تایید رهبر بزرگوار انقلاب بودن، خود افتخاری بس بزرگ است که نصیب وزیر محترم اطلاعات و مجموعه امنیتی کشور شده است. حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، از سوی دیگر وزارت اطلاعات و دولت خدمتگزار و خدوم را نیز به همکاری بیش تر، بهتر و نزدیک تر با یکدیگر توصیه فرمودند تا هیچ گونه اصطکاکی بین وزیر و رئیس جمهور به وجود نیاید تا موجب خوشحالی و خشنودی دشمنان داخلی و خارجی نظام و دلسردی و ناراحتی مردم مؤمن و علاقه مند به جمهوری اسلامی شود.

بار دیگر، ورود نایب امام زمان(عج) به یک موضوع مملکت موجب شد، ماجرایی که می توانست موجب ورود کشور به بحران های مصنوعی آن هم در سال بسیار مهم جهاد اقتصادی شود، در نطفه خفه شود و موضوعات فرعی، جای موارد اصلی را نگیرند.»

یادآور می شود چندی پیش با دستور رییس جمهور وزیر اطلاعات عزل شد و با حکم حکومتی معظم له مجددا ابقا گردید.

مقاله فوق را از اینجا بخوانید

تنظیم: هومن بهلولی