تبیان، دستیار زندگی
مه دارد در ادامه تولید سریال داستانی "اگر عشق نبود"، لوکیشن‌های فرعی این سریال در برنامه کاری گروه سازنده قرار گرفته است. "اگر عشق نبود" سریالی بیست و شش قسمتی است که بر اساس فیلمنامه‌ای از فیاض موسوی به کارگردانی موسوی و به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تصویربرداری مجموعه "اگر عشق نبود" ادامه دارد

در ادامه تولید سریال داستانی "اگر عشق نبود"، لوکیشن‌های فرعی این سریال در برنامه کاری گروه سازنده قرار گرفته است.

"اگر عشق نبود" سریالی بیست و شش قسمتی است که بر اساس فیلمنامه‌ای از فیاض موسوی به کارگردانی موسوی و به تهیه‌کنندگی محمد رضایی برای شبکه یک سیما تولید می‌شود تا داستانی ملودرام را در جامعه امروز ایران روایت کند.

این سریال داستانی از اواخر بهمن ماه مقابل دوربین ایرج عاشوری رفته است تا قصه‌ای را روایت کند که حوادث محوری آن توسط جوانان رقم می‌خورد. جوانانی که بعد از فارغ التحصیلی در رشته معماری، شرکتی تاسیس می‌کنند تا در زمینه مشاوره و انجام کارهای ساختمانی فعالیت کنند. شراکت و رفاقتی که طی ماجراهایی از بین می‌رود و بعد از به زندان افتادن سهراب که سرپرستی این گروه را به عهده دارد، هر یک از این جوانان به سرنوشتی متفاوت دچار می‌شوند تا ماجراهای این سریال 26 قسمتی رقم بخورد.

تصویربرداری "اگر عشق نبود" شش ماه طول خواهد کشید و در مدت ساخت این سریال جمعا 84 لوکیشن در بخش‌های مختلف شهر تهران و هویزه در جنوب کشور مورد استفاده گروه قرار خواهد گرفت. حدود 140 بازیگر در نقش‌های مختلف این سریال حضور دارند که از آن جمله می‌توان به مهدی پاکدل، امیر محمد زند، عبدالرضا اکبری، شبنم قلی‌خانی، اسماعیل شنگله، رضا توکلی، زهرا سعیدی، مژگان غلامی و چند بازیگر دیگر اشاره کرد.

در حال حاضر تمام بازیگران اصلی انتخاب شده‌اند و پیش از عید مقابل دوربین خواهند رفت. بازیگران نقش‌های فرعی نیز متناسب با هر لوکیشن انتخاب می‌شوند. عکاس این مجموعه نیز حسن شجاعی است.

لینک ها :

7 سریال و یك سینمایی در گروه فیلم و سریال شبكه‌ی تهران

سریال هایی که نوروز امسال در تلویزیون می بینید ؟

برنامه های رادیو و تلویزیون ایران در 30 کشور جهان