تبیان، دستیار زندگی
طی حکمی از سوی مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل حوزه هنری سید احد میکائیل زاده به سمت دبیر نخستین همایش تخصصی روابط عمومی های حوزه هنری منصوب شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر همایش تخصصی روابط عمومی حوزه هنری منصوب شد

احد میکائیل زاده

طی حکمی از سوی مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل حوزه هنری سید احد میکائیل زاده به سمت دبیر نخستین همایش تخصصی روابط عمومی های حوزه هنری منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، در این حکم آمده است:

جناب آقای سید احد میکائیل‌زاده

با سلام

با عنایت به برگزاری نخستین همایش مدیران روابط عمومی‌های حوزه هنری در تاریخ 20 و 21 اردیبهشت ماه سال 1390 و با توجه به تجربیات جنابعالی در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر اولین همایش تخصصی مدیران روابط عمومی حوزه هنری» منصوب می‌شوید.

امید است با توجه به اهمیت فراوان این همایش و اهداف تعریف شده برای برگزاری آن از جمله معرفی و اهمیت جایگاه روابط عمومی، بررسی و مشکلات و نارسایی‌ها در این عرصه، پیگیری و ارائه الگوها و مدل‌های علمی و کاربردی مبتنی بر آموزه‌های دینی و بومی، تبادل تجارب پیرامون دستاوردهای نوین روابط عمومی، دعوت از اساتید مجرب و به نام این عرصه برای سخنرانی و همچنین ارتقاء سطح کمی و مهارتی روابط‌عمومی‌ها با برنامه ریزی در برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام بایسته را معمول فرمائید.

شایسته است ضمن تشکیل دبیرخانه دائمی همایش مذکور کلیه اقدامات و هماهنگی‌های لازم را با دستگاه‌ها و مراجع ذیربط جهت برگزاری هر چه مناسب‌تر همایش و دوره‌های آموزشی در طول سال برای شاغلان حوزه روابط عمومی حوزه هنری به عمل آورید.

توفیقات روز افزون شما را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم.

تنظیم: هومن بهلولی