تبیان، دستیار زندگی
این اطلاعیه اقدامات موسسه تبیان را در جهت ارتقا کیفیت ارایه خدمات آموزش الکترونیکی در سال 90 شرح می دهد
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوره‌های مجازی موسسه تبیان در سال 1390

آموزش الکترونیکی

دفتر آموزش الکترونیکی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در ادامه برگزاری دوره‌های آموزش مجازی خود در صدد است با بهره‌گیری از تجارب و دانش گذشته خود در مدیریت و برگزاری دوره‌های مجازی، فعالیت‌های خود را در زمینه برگزاری دوره های آموزش الکترونیکی افزایش دهد.

بدین ترتیب در جهت جلب رضایت بیشتر فراگیران دوره، تغییراتی در نحوه برگزاری دوره‌های مجازی ایجاد شده است که باعث افزایش کیفیت برگزاری دوره خواهد شد.

افزایش تعداد دپارتمان‌ها و دوره‌های آموزشی

در این راستا در جهت پاسخ دادن به نیازهای آموزشی کاربران سایت، تعداد دپارتمان‌ها و دوره‌های آموزش مجازی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. در حال حاضر آموزشهای مجازی تبیان در 15 دپارتمان ارائه می شود که هر یک از این دپارتمان ها دوره هایی متناسب با نیاز کاربران را در بر می گیرد.

عدم تداخل در تقویم آموزشی دور‌ه ها

در خصوص برخی از دوره‌هایی که به صورت موازی برگزار می‌شوند نیز تقویم آموزشی طوری تنظیم شده است که هیچ نوع تداخلی در برگزاری کلاس‌ها، آزمون‌ها و ... به وجود نیاید. بنابراین فراگیران می‌توانند با آسایش خاطر در این دوره‌ها نیز ثبت نام نمایند.

کاهش طول مدت دوره‌های آموزشی

از آنجا که افزایش طول مدت دوره باعث کاهش تمرکز و پیوستگی در ارائه مطالب می شود، در سال 90 قصد داریم با کاهش طول مدت دوره های آموزشی، بازدهی بیشتری برای کاربران ایجاد کنیم.

کاهش شهریه دوره‌های مجازی

با توجه به اینکه برخی از کاربران از شهریه بالای دوره‌ها گلایه داشته‌اند سعی کرده‌ایم شهریه دوره‌ها را حتی الامکان کاهش داده و همچنین میزان برخورداری کاربران از تخفیف امتیازی را نیز افزایش دهیم.

ارسال نسخه آفلاین محتوای آموزشی

با توجه به عدم دسترسی تعداد زیادی از کاربران به اینترنت پرسرعت، سعی خواهد شد در کنار محتوای الکترونیکی آنلاین نسخه آفلاین محتوای آموزشی نیز در قالب  CD برای فراگیران دوره ارسال شود.

راه‌اندازی سایت مستقل آموزش الکترونیکی

با توجه به افزایش استقبال کاربران سایت از دوره های آموزشی موسسه، سایت مستقلی با آدرس eLearning.Tebyan.Net با هدف ایجاد ارتباط بیشتر با کاربران راه‌اندازی گردید. این سایت از طریق صفحه مرکز یادگیری نیز قابل دسترس می‌باشد. از دیگر اهداف راه انداز این سایت می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. " اطلاع‌رسانی در خصوص فعالیت‌های دفتر آموزش الکترونیکی از جمله برگزاری دوره‌های مجازی
  2. " دسترسی به امکاناتی از قبیل ثبت‌نام در دوره‌های مجازی و ورود به سامانه آموزش الکترونیکی
  3. " ارائه مقالات عمومی و تخصصی در زمینه آموزش الکترونیکی
  4. " معرفی خدمات و محصولات بخش آموزش الکترونیکی
  5. "  ارائه مشاوره در حوزه یادگیری الکترونیکی

امیدست با تلاش همکاران ما در این بخش و استقبال و پشتیبانی شما عزیزان بتوانیم گامهای مفیدی در راستای آموزش الکترونیکی و ترویج آن در سطح کشور برداریم.

جهت ثبت نام به صفحه ثبت نام دوره های مجازی مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

  

مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان

تهیه و تنظیم: مجید محمدی کوشا