تبیان، دستیار زندگی
با عرض سلام خدمت پدر و مادر عزیزم و برادران و خواهرانم، امیدوارم که در ظل عنایت های حضرت مهدی (عج) سلامت باشید. اکنون که این نامه را به عنوان وصیت می نویسم سحرگاه روز 22/12/1373 است، در خواب دیدم که جبرئیل امین مرا با چند نفر دیگر به همراه خود برد و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چهار روز دیگر عمرم تمام می شود


پیش بینی شهادت شهید علی کریمی از سرداران سپاه جمهوری اسلامی ایران قبل از شهادتش 


فرازی از وصیت نامه سردار سرافراز سپاه اسلام شهید علی کریمی

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام خدمت پدر و مادر عزیزم و برادران و خواهرانم، امیدوارم که در ظل عنایت های حضرت مهدی (عج) سلامت باشید. اکنون که این نامه را به عنوان وصیت می نویسم سحرگاه روز 22/12/1373 است، در خواب دیدم که جبرئیل امین مرا با چند نفر دیگر به همراه خود برد و این فاصله را در چهار گام پیمود. گفتم شاید عمر من بعد از چهار روز دیگر به اتمام برسد بدین جهت اقدام به نوشتن این مطالب کردم.

شهید علی کریمی

خانواده عزیزم شما را به صبر و بردباری سفارش می کنم، که ارزش من بیشتر از عزیز علی نیست که آن بزرگوار بسیار بردباری کرد. این متن را در مجلس ترحیم من بلند بخوانید و از همه دوستان و برادرانم حلالیت بطلبید و از آنها بخواهید که حقوق خود و کوتاهی مرا در انجام آن نادیده گرفته و ببخشند. برادرانم محمد و مهدی این را بدانید که تمام این دوستی ها روزی به اتمام می رسد و دوستی با ارزش و ماندنی است که برای خدا باشد این را در مدت عمر کوتاهم فهمیدم، شما و خواهرانم را به تقوای الهی سفارش می کنم. از خداوند جل جلاله عظمه عاجزانه خواستارم که شما را در این مسیر موفق بدارد، گرچه تقدیر چنین شد که عمر کوتاه باشد اما خدا را شکر می کنم که قبل از مرگ متوجه آخرت شدیم و امیدواریم که خداوند قصور ما را در انجام فرامین خود ببخشد اگرچه ما به رحمت خدا امیدواریم و از غضب های سخت بیمناکیم.

چهار چیز را ترک نکنید:

* نماز اول وقت همراه با جماعت.

* مقید به خواندن زیارت عاشورا و امین الله باشید.

* وفای به عهد در شما قوی باشد.

* نماز شب را که می خوانید ترک نکنید.

و ما را هم در خشاب چهل نفری قرار دهید که جزو اللهم اغفر للمومنین و المومنات و فرج امام زمان (عج) در رأس دعاهایتان قرار دهید که فرج ایشان بسیار نزدیک است.

التماس دعا

علی کریمی

لازم به ذکر می باشد که ایشان چهل روز بعد از سحرگاه 22/12/73 به شهادت رسیدند.

شادی روحشان صلوات

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع :

حیات