تبیان، دستیار زندگی
مدیر رادیو ایران در نشستی صمیمی با مدیر گروه حماسه و عوامل برنامه ساز این شبکه رادیویی، خبر از ساخت برنامه ای جدید با موضوع راهیان نور داد و تاکید کرد: برنامه هایی که از گروه حماسه رادیو ایران پخش می شود بایستی جزء برنامه های درجه یک و خوب باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با حمایت مدیریت و بنا به ضرورت انتقال ارزشهای دفاع مقدس:

برنامه "راهیان نور" از رادیو ایران پخش می شود

شبکه رادیو ایران

مدیر رادیو ایران در نشستی صمیمی با مدیر گروه حماسه و عوامل برنامه ساز این شبکه رادیویی، خبر از ساخت برنامه ای جدید با موضوع "راهیان نور" داد و تاکید کرد: برنامه هایی که از گروه حماسه رادیو ایران پخش می شود بایستی جزء برنامه های درجه یک و خوب باشد. بنابراین تمام توان و تلاش خود را برای ارائه بهترین برنامه ها به کار ببرید.

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، «حمید شیخ محمدی» در فرصتی یک ماهه از عوامل برنامه ساز گروه حماسه خواست تا برای برطرف کردن مشکلات، بازسازی و ارائه طرح جدید گام  بردارند.

مدیر رادیو ایران با اشاره به اینکه قرارگاه صدا و سیما در غرب و جنوب کشور در راستای اطلاع رسانی اخبار راهیان نور مستقر است ادامه داد: رادیو و تلویزیون بنا به فراخور خود می توانند از این قرارگاه بهره مند باشند.

وی اختصاص برنامه 15 دقیقه ای تا نیم ساعته را در طول هفته به بحث "راهیان نور" از اولویت های این گروه دانست و افزود: امید است که در اردیبهشت ماه این برنامه در کنداکتور شبکه قرار گیرد.

مدیر اردیو ایران با اشاره به باز مهندسی آتی کنداکتور و تجمیع برنامه های کوچک و تبدیل آن به یک برنامه فاخر هفتگی ادامه داد: برای انتقال حس نسل جنگ به تسل امروز و گرفتن جرات تعدی و تجاوز بیگانه به کشور، بایستی در یک زمان خوب و پرشنونده،‌ برنامه ای طراحی شود که در بخش های مختلف به موضوعات دفاع مقدس پرداخته شود و دو برنامه "آوای اقتدار" (ارتش) و "سروهای سبز" (سپاه) در آن گنجانده شود.

شیخ محمدی با بیان اینکه در زمان جنگ به عنوان خبرنگار،‌گزارشگر و هماهنگ کننده اکیپ های صدا و سیما در جبهه فعالیت نموده و از نزدیک فتح ها و پیروزی های  رزمندگان اسلام را دیده و در چند عملیات حضور داشته است، ادامه داد: من هم همچون رزمندگان دیگر ارزش ساخت برنامه های دفاع مقدس را میدانم و با شنیدن برنامه هایی که در ارستای پاسداشت ایثار پخش می شود، حس خوبی به من دست می دهد. بنابراین از شما همکاران می خواهم که خود را دریابید و در راستای انتقال ارزشها با ساخت برنامه های ماندگار کوشا باشید.

در پایان "حسن ملاصالحی" مدیر گروه حماسه رادیو ایران در خصوص ارتباط و تعامل دو سویه عوامل برنامه ساز صحبت کرد.

قابل ذکر است در حال حاضر برنامه های "کوچه رادیو پلاک 19"، سروهای سبز، "آوای اقتدار ارتش" ، " از زخم تا ستاره"، و یادمان باشد از گروه حماسه رادیو ایران پخش می شود.

تنظیم: هومن بهلولی