تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: از آغاز راه اندازی سایت تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی همدان(پاییز 89) تاکنون بیش از یکصد هزار بازدید از این سایت شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یکصد هزار بازدید کننده از تبیان همدان

تبیان همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان گفت: از آغاز راه اندازی سایت تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی همدان(پاییز 89) تاکنون بیش از یکصد هزار بازدید از این سایت شده است.

به گزارش روابط عمومی حجت الاسلام احد آزادیخواه در نشست بررسی محتوایی سایت تبیان که با حضور جمعی از مسئولان این اداره کل برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: در این سایت مطالب مختلفی گنجانده شده که اطلاعات عمومی استان، گالری تصاویر، عملکرد و معرفی بخشهای مختلف این اداره کل، بخش مسابقه، حدیث روز، اخبار اداره و مواردی دیگر از جمله این مطالب است.

وی افزود: در این سایت همچنین مقالاتی پیرامون مهدویت، قرآن کریم و نماز، مناسبتهای مختلف، فرهنگ پایداری، بانوان و دین و اندیشه گنجانده شده است.

وی با اشاره به بخش نظرسنجی در این سایت اظهار داشت: در این سایت همچنین با طراحی بخش نظرسنجی، نظرات بازدید کنندگان قابل مشاهده است که تاکنون نظرات زیادی به این سایت ارسال شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در ادامه با اشاره به عملکرد این سایت در بخشهای مختلف خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب از این سایت باید برنامه ریزی مدونی در بخشهای محتوایی این سایت انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان یادآور شد: در این زمینه باید از توانمندی های دانشگاهها، حوزه های علمیه و کارشناسان بخشهای مختلف ادارات تبلیغات اسلامی استان همدان استفاده کرد تا امسال شاهد ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت مطالب باشیم.

گفتنی است سایت تبیان همدان با آدرس اینترنتی www.tebyan-hamedan.ir قابل مشاهده است.

این نشست 15 فروردین جاری در دفتر مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان، با حضور حجت الاسلام احد آزادیخواه مدیرکل، جلال رحیمی معاون اداری مالی، حجت الاسلام جواد حیدری راد رییس اداره فرهنگی، سیدسعید حسینی مسئول سایت تبیان و علی محمد صیادی کارشناس روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی