تبیان، دستیار زندگی
دروس حوزه‌های علمیه سراسر کشور در اعتراض به کشتار مسلمانان بی‌دفاع کشورهای اسلامی بویژه بحرین، چهارشنبه 17 فروردین ماه تعطیل می‌باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حوزه های علمیه برای چهارشنبه تعطیل شدند
حوزه علمیه

مركز مديريت حوزه‌هاي علميه كشور به مناسبت كشتار وحشيانه مسلمانان بي‌دفاع منطقه اطلاعيه‌اي صادر كرده و آورده است: دروس حوزه‌هاي علميه سراسر كشور در اعتراض به كشتار ملت‌هاي مسلمان و بي‌‌دفاع كشورهاي اسلامي، چهارشنبه 17 فروردين ماه تعطيل و طلاب و اساتيد با تجمع در مسجد اعظم قم مراتب انزجار و اعتراض خود را اعلام مي‌دارند.

مركز مديريت حوزه‌هاي علميه با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه؛ در اعتراض به كشتار ملت‌هاي مسلمان و بي‌‌دفاع كشورهاي اسلامي، دروس حوزه‌هاي علميه سراسر كشور روز چهارشنبه 17 فروردين‌ماه تعطيل است.

به ‌گزارش خبرگزاري فارس، مركز مديريت حوزه‌هاي علميه كشور به مناسبت كشتار وحشيانه مسلمانان بي‌دفاع منطقه اطلاعيه‌اي صادر كرده و آورده است: دروس حوزه‌هاي علميه سراسر كشور در اعتراض به كشتار ملت‌هاي مسلمان و بي‌‌دفاع كشورهاي اسلامي، چهارشنبه 17 فروردين ماه تعطيل و طلاب و اساتيد با تجمع در مسجد اعظم قم مراتب انزجار و اعتراض خود را اعلام مي‌دارند.

دراين اطلاعيه آمده است: با موافقت حضرات آيات عظام، مراجع بزرگوار تقليد و شوراي عالي حوزه‌هاي علميه، همراه با اساتيد، فضلا، طلاب و تمام حوزويان ضمن محكوم كردن اين اقدام ددمنشانه و فاجعه بزرگ كه با سكوت جوامع بين‌المللي صورت مي‌گيرد و همدردي و حمايت قاطع از ملت‌هاي مسمان و مظلوم و بي‌دفاع كشورهاي اسلامي مخصوصاً شيعيان و اهل‌سنت بحرين، روز چهارشنبه مورخ 17 فروردين‌ماه برابر با 2 جمادي الاولي1432 كليه دروس حوزه‌هاي علميه سراسر كشور را تعطيل و ساعت 10 به وقت رسمي اساتيد، فضلا و طلاب حوزه علميه قم با تجمع در مسجد اعظم مراتب انزجار خود را اعلام مي‌دارند.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: به حكام منطقه توصيه مي‌شود كه دست از اين روش بردارند و به خواسته‌هاي ملت‌هاي خود توجه كنند زيرا در غير اين صورت آينده تاريكي خواهند داشت و از درگاه خداوند متعال علو درجات جهت شهداي اين وقايع و شفاي مجروحان را خواستار و به همه بازماندگان اين شهدا تسليت عرض مي‌نمايد.

بر پايه اين گزارش، آيت‌الله سيداحمد خاتمي سخنران اين تجمع اعتراض‌آميز است.