تبیان، دستیار زندگی
تصویربرداری مرحله دیگری از سریال «مدار صفر درجه» در دبیرستان البرز آغاز شد. «حسن بشكوفه» ضمن اعلام این كه كار تصویربرداری به فضاهای داخلی رسیده است گفت:اگر كار بر اساس زمان بندی انجام شود به احتمال قوی تصویربرداری این مجموع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«مدار صفر درجه» به دبیرستان البرز رسید


تصویربرداری مرحله دیگری از سریال «مدار صفر درجه» در دبیرستان البرز آغاز شد.

«حسن بشكوفه» ضمن اعلام این كه كار تصویربرداری به فضاهای داخلی رسیده است گفت:اگر كار بر اساس زمان بندی انجام شود به احتمال قوی تصویربرداری این مجموعه دو ماه بعد از عید پایان می‌گیرد.

سریال «مدار صفر درجه» جدیدترین همكاری «حسن فتحی» با «حسن بشكوفه» به عنوان تهیه كننده است كه داستانی عاشقانه را در بستر تاریخی سال‌های 1320 و جنگ جهانی دوم روایت می‌كند. زمان وقوع این سریال قبل از شهریور 1320 است و داستانش از جایی آغاز می شود كه یك جوان ایرانی كه از مادری عرب متولد شده، برای ادامه تحصیل به خارج از كشور اعزام می‌شود و در دانشگاه با دختری اروپایی آشنا می‌شود اما آنها با ظهور حزب نازی در آلمان و با آغاز جنگ جهانی دوم مجبور به كوچ می‌شوند و این سرآغاز ماجراهای جدیدی است كه در ادامه سریال شاهد آن خواهید بود.

«مدار صفر درجه» را حسن فتحی براساس فیلمنامه ای كه خودش نوشته در 26 قسمت كارگردانی می كند و مسعود رایگان، رویا تیموریان ، شهاب حسینی، آتنه فقیه نصیری، لعیا زنگنه، ایرج راد، علی قربان‌زاده، رحیم نوروزی و... بازیگرانی هستند كه‌ در آن ایفای نقش كردند.

این سریال كه در گروه فیلم و سریال شبكه یك سیما تهیه می‌شود، براساس پیش بینی‌ها در سال 86 از این شبكه پخش خواهد شد.