تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام والمسلمین مهدوی، معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بازدید کرد. ایشان در ابتدای این دیدار مورد استقبال دکتر علیرضا طالب پور مدیرعامل موسسه قرار گرفت و از نزدیک با نحوه فعا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید حجت الاسلام و المسلمین مهدوی از تبیان

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی، معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان بازدید کرد.

ایشان در ابتدای این دیدار مورد استقبال دکتر علیرضا طالب پور مدیرعامل موسسه قرار گرفت و از نزدیک با نحوه فعالیت این موسسه آشنا شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی در بازدید از معاونت اطلاع رسانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ابزارهای نوین در تبلیغات مذهبی بر نقش اینترنت در تبلیغ دین اسلام و جذب مخاطبین غیرمسلمان تاکید کرده و خواستارگسترش محتوای مذهبی به زبانهای خارجی در فضای وب شد.

وی تلفظ و متون بکار گرفته شده در بخش انگلیسی تبیان را قابل استفاده و مناسب توصیف کرد و فعالیت های انجام شده در موسسه تبیان را بیش از حد تصور خواند.

ایشان تصریح کردند : با کمک نهادهایی مثل سازمان تبلیغات ، مؤسسه تبیان ، وزارت خارجه ، بعثه مقام معظم رهبری ، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مجمع جهانی اهل بیت می توان برنامه ریزی بهتر و مسنجم تری برای پرداختن به تبلیغ دین در فضاهای بین المللی انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی با اشاره به قطع سرویس دهی برخی سایت های ایرانی از سوی شرکت های خارجی ، خواهان ایجاد هر چه سریع تر هاستینگ داخلی شدند.

وی سپس از قسمت های تولید محتوی و مالتی مدیا تبیان بازدید و در جریان فعالیت های آن قرار گرفت.

معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری که سابقه سفارت ایران در چندین کشور اسلامی را در کارنامه خود دارد افزود: فراهم کردن اطلاعات و مفاهیم غنی دینی در فضای وب باعث می شود که برای دعوت و تبلیغ اسلام ، دست خالی نباشیم.

وی افزود: نمی بایست فقط به قرار دادن مفاهیم دینی در اینترنت بسنده کنیم ، بلکه باید دلایل اثباتی و برهانی اسلام و بویژه شیعه را غنی تر ساخته و در اینترنت ارائه نماییم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی در پایان با مثبت ارزیابی کردن فعالیت تبیان در زمینه تولید و عرضه اطلاعات و خدمات ضروری و مفید ، با تکیه بر ترویج فرهنگ و اندیشه اسلامی، آرزوی پیشرفت هر چه بیشتر تبیان در این عرصه را نمودند.

گفتنی است ایشان علاوه بر سمت معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری سمت مشاور وزیر امور خارجه و روابط مراجع و حوزه ها و نیز معاونت بین الملل موسسه دارالحدیث را بر عهده دارند.

روابط عمومی موسسه تبیان