تبیان، دستیار زندگی
مهران مدیری کارگردان شب های برره در گفتگو با روزنامه جام جم به پرسش های ما پاسخ داد که می خوانید: راستش با مشاوره هایی که صورت گرفت ، تصمیم بر این شد که پرونده شبهای برره را در همان 90 قسمتی که از ابتدا برنامه ریزی شده بود ،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شبهای برره یک خاطره خوب در ذهن مخاطب

مهران مدیری کارگردان شب های برره در گفتگو با روزنامه جام جم به پرسش های ما پاسخ داد که می خوانید:

راستش با مشاوره هایی که صورت گرفت ، تصمیم بر این شد که پرونده شبهای برره را در همان 90 قسمتی که از ابتدا برنامه ریزی شده بود ، ببندیم.

دلیل این تصمیم پرهیز از افتادن در وادی تکرار و افت کیفیت شبهای برره بود. خود من هم فکر می کنم اگر سریال هایی چون شبهای برره با یک خاطره خوب که در ذهن مخاطب ایجاد کرده اند به پایان برسند ، خیلی بهتر است البته این را هم اضافه کنم که ما هیچ قسمتی را اضافه ضبط نکرده ایم و هیچ برنامه ای آماده نمایش نداریم.

به نظر شما شبهای برره چقدر تاثیر گذاشت؟

در ابتدای کار ما با انتقادات تندی از طرف منتقدان و روزنامه ها روبه رو شدیم اما به مرور ثابت شد که شبهای برره یک کار طنز اجتماعی و سیاسی است که برای مردم تولید شده است. شبهای برره به عقیده خودم قوی ترین اثر در پرونده کاری ام است و طبق آمار سازمان از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون نیز به شمار می آید.

شنیده می شود حضور شما در بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از دلایل توقف شبهای برره است؟

این گفته اصلا صحت ندارد. کار تبلیغاتی برای بازیگران سینما و تلویزیون در تمام دنیا و در کشور ما مرسوم است. اگر شکل کار درست باشد و به شخصیت طرف لطمه وارد نکند ، اشکالی ندارد بنابراین من در همین جا به تمام شایعات خاتمه می دهم و این را نیز می گویم که پایان شبهای برره فقط براساس توافق بین من و مدیران شبکه بود و هیچ اختلافی بین ما نیست.

لینک ها :

گفت وگو با سیامك انصارى

خداحافظی اجباری اهالی برره با تلویزیون!

کاریکاتورهای بازیگران برره

عروسکهایی به شکل و صدای بازیگران برره