تبیان، دستیار زندگی
آغاز کرد «خدا نزدیک است» پایان یافت فیلمبرداری اولین فیلم بلند سینمایی علی وزیریان صبح دیروز در گرگان به پایان رسید. به گزارش «بانی فیلم» در سکانس های پایانی «خدا نزدیک است» بابک حمیدیان جلوی دوربین رفت. این سکانس ها در قالب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسن حسندوست مونتاژ فیلم را آغاز کرد

«خدا نزدیک است» پایان یافت

فیلمبرداری اولین فیلم بلند سینمایی علی وزیریان صبح دیروز در گرگان به پایان رسید.

به گزارش «بانی فیلم» در سکانس های پایانی «خدا نزدیک است» بابک حمیدیان جلوی دوربین رفت. این سکانس ها در قالب پلان های خارجی در شهر گرگان فیلمبرداری شد که اختصاص به پلان های جا مانده فیلم در طول کار داشت. «خدا نزدیک است» که 13 آذر کلید خورده بود بعد از 80 جلسه فیلمبرداری به پایان رسید. از امروز حسن حسندوست تدوین این فیلم را آغاز کرده است. حسندوست مونتاژ فیلم را در استودیو روشنا انجام می دهد. الناز شاکردوست، بابک حمیدیان، سعید نیکپور و مینا جعفرزاده بازیگران اصلی «خدا نزدیک است» هستند.

تمام صحنه های این فیلم در شمال کشور و حوالی شهر گرگان فیلمبرداری شده است. «خدا نزدیک است» داستان رضا جوان صادق و پاکی است که دل به عشق لیلا داده، اما لیلا متوجه مهر و محبت او نیست. فیلمنامه این فیلم را خود وزیریان نوشته و جواد نورزوبیگی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. «خدا نزدیک است» محصول سازمان توسعه سینمایی سوره است.

عواملی اصلی این پروژه عبارتند از نویسنده و کارگردان: علی وزیریان، مدیر فیلمبرداری: محمدتقی پاک سیما، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح گریم: سعید ملکان، طراح صحنه و لباس: بابک پناهی، منشی صحنه: منیر قیدی، جلوه ای ویژه: محسن روزبهانی، بازیگران: الناز شاکردوست، بابک حمیدیان، سعید نیکپور، مینا جعفرزاده، صفر روحی و... .

مدیر تولید، مجری طرح و تهیه کننده: جواد نوروزبیگی – محصول سازمان توسعه سینمایی سوره