تبیان، دستیار زندگی
د مهران غفوریان پس از سه سال، بعد از تعطیلات نوروزی، جدیدترین سریالش را جلوی دوربین می برد. غفوریان پس از ساخت سری سوم مجموعه زیر آسمان شهر، برخلاف تلاش های فراوان هیچ مجموعه زیر آسمان شهر، برخلاف تلاش های فراوان هیچ کاری را...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طلسم کارگردانی «غفوریان» شکسته می شود

مهران غفوریان پس از سه سال، بعد از تعطیلات نوروزی، جدیدترین سریالش را جلوی دوربین می برد.

غفوریان پس از ساخت سری سوم مجموعه زیر آسمان شهر، برخلاف تلاش های فراوان هیچ مجموعه زیر آسمان شهر، برخلاف تلاش های فراوان هیچ کاری را نتوانست جلوی دوربین ببرد. غفوریان حتی یک سال پس از زیر آسمان شهر، تولید مجموعه «ورود ممنوع، ممنوع!» را هم به عهده گرفت، اما بنا به اختلافاتی که بین او و شبکه پیش آمد، این مجموعه ناتمام ماند اما حالا غفوریان پس از کشکش های فراوان و چند سال دوری از کارگردانی، ظاهراً هفته گذشته طی جلساتی با مسؤولان شبکه دو برای ساخت یک مجموعه جدید به توافق رسیده است.

مجموعه جدید غفوریان چون دیگر کارهای او مضمونی کمدی دارد و قرار است برای 26 قسمت جلوی دوربین برود. البته هنوز مذاکرات نهایی بین غفوریان و گروه فیلم و سریال شبکه دور انجام نشده، اما با توجه به صحبت های مثبتی که بین غفوریان و شبکه دو صورت گرفته به احتمال فراوان غفوریان بار دیگر و این بار مجدداً به عنوان کارگردان با شبکه دو به تلویزیون باز خواهد گشت. هنوز هیچکدام از عوامل این مجموعه انتخاب نشده اند، مجموعه جدید غفوریان فعلاً در حد طرح است و پس از مذاکرات نهایی که هفته آینده قرار است انجام شود، پیش تولید اولیه و نگارش کار شروع خواهد شد. این در حالی است که هفته گذشته یکی از نشریات زرد اعلام کرده بود محمدرضا گلزار با مذاکراتی که با غفوریان انجام داده قر است با این کار به تلویزیون بیاید. جالب اینجاست که این خبر نه تنها حقیقت ندارد، بلکه با توجه به مسایلی که در مورد گلزار وجود دارد، بیشتر به یک شوخی شبیه است!

مجموعه جدید غفوریان که قرار است برای گروه فیلم و سریال شبکه دو ساخته شود، هنوز نام قطعی پیدا نکرده، اما گفته می شود غفوریان خود قصد نگارش آن را دارد و پس از نوروز کار جلوی دوربین خواهد رفت.

لینک ها :

بازگشت «خشایار مستوفی»!