تبیان، دستیار زندگی
حاشیه افتتاحیه رقابت های جام جهانی كشتی آزاد 2006- ساری خوش‌آمدگویی استاندار مازندران به حاضرین در سالن پس از تلاوت آیاتی چند از كلام‌ا... مجید و رژه تیم‌ها مهندس شفقت استاندار مازندران طی صحبت‌هایی به حاضرین در سالن خوش‌آمد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همگام با جام جهانی کشتی آزاد 2006 ساری


حاشیه افتتاحیه رقابت های جام جهانی كشتی آزاد 2006- ساری

خوش‌آمدگویی استاندار مازندران به حاضرین در سالن

پس از تلاوت آیاتی چند از كلام‌ا... مجید و رژه تیم‌ها مهندس شفقت استاندار مازندران طی صحبت‌هایی به حاضرین در سالن خوش‌آمد گفت و بعد از او نیز مهندس علی‌آبادی رئیس سازمان تربیت‌بدنی كشورمان صحبت‌هایی را بیان كرد.

سرود محلی مازندرانی حاضرین را به وجود آورد

در ادامه مراسم سرود محلی مازندرانی توسط جمعی از نونهالان دختر كه همگی لباس‌های سنتی استان مازندران را بر تن داشتند به اجرا درآمد كه این مسأله باعث به وجد آوردن تماشاچیان حاضر در سالن شد.

لوچو نماد كشتی استان مازندران

پس از اجرای سرود یك دوره رقابت كشتی لوچو كه نماد كشتی سنتی استان مازندران است به صورت نمایشی به اجرا درآمد و پس از این برنامه نیز عده‌ای از نونهالان و نوجوانان با دوبنده‌های قرمز و آبی به اجرای فنون بكر كشتی پرداختند.

كلیپ قهرمانان پایان بخش مراسم افتتاحیه

در پایان مراسم گوشه‌هایی از مبارزات قهرمانان حال و گذشته استان مازندران به نمایش درآمد و پس از آن كشتی تیم‌های ایران – روسیه و كوبا – اوكراین برگزار شد.

عباس جدیدی: روحیه ملی پوشان برای كسب پیروزی مثال زدنی بود

كشتی گیران تیم ملی در مصاف با ترك واقعا یك چهره برتر بودند و روحیه ملی پوشان برای كسب پیروزی مثال زدنی بود. عباس جدیدی مربی تیم ملی كشورمان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی گروه كشتی  در ساری

ضمن بیان مطلب فوق تصریح كرد: پیروزی بر تیم ملی تركیه دور از انتظار كادرفنی نبود و كشتی گیران تیم ملی در مصاف با آنها واقعا چهره برتری را از خود به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد:‌مهمترین عاملی كه باعث شد تا این نتیجه رقم بخورد، روحیه بالای كشتی گیران تیم ملی بود و به شخصه از مبارزات آنها كاملا راضی هستم.

قهرمان رقابت های جهانی سال 98 در پایان ابراز داشت: روسیه بهترین نفرات خود را برای این رقابت ها به ساری آورده است و شالوده اصلی تیم آنها تشكیل شده از نفرات نخست جام یارگین می باشد.

علی رغم شکست در برابر روسیه

تیم ملی کشتی ایران به فینال راه یافت

علی رغم شکست 4 بر 3 تیم ملی ایران در برابر تیم ملی روسیه و باتوجه به امتیاز 14 بر 12 تیمی ایران در برابر روسیه ، تیم ملی کشتی ایران به فینال رقابت های جام جهانی ساری راه یافت. به گزارش خبرنگار اعزامی گروه كشتی ایپنا از ساری

تیم‌ملی كشتی آزاد كشورمان با شكست 4 بر 3 مقابل تیم ملی روسیه با توجه به امتیازات کسب شده به مرحله فینال رقابت‌های جام جهانی ساری راه یافت .

نتایج كسب شده به شرح زیر است:

55 كیلوگرم:

محمد رضایی در برابر پیسیك كودو خوف در دو تایم متوالی و با نتایج 2 بر صفر و یك بر صفر به پیروزی رسید.

60 كیلوگرم:

مراد محمدی در یك رقابت زیبا و یكطرفه توانست 3 بر صفر و 4 بر صفر از سد رامین اسلام‌اف عبور كند.

وزن 66 كیلوگرم:

حسن طهماسبی به‌دلیل حاضر نشدن حریف روسی پیروز از میدان خارج شد.

وزن 74 كیلوگرم:

محمدباقر عالی با حساب 4 بر صفر و 3 بر یك درد و تایم متوالی نتیجه را به كئورگی كیتوف واگذار كرد.

وزن 84 كیلوگرم:

كئورگی كیتوف نیز همانند دیگر هموطن خود با نتیجه 3 بر 2 و 4 بر صفر سعید ابراهیمی را با شکست مواجه کرد.

وزن 96 كیلوگرم:

حمید سیفی در مقابل كیتاك گوزیموف با نتیجه یك بر صفر و 2 بر صفر شكست را پذیرا شد.

وزن 120 كیلوگرم:

فردین معصومی در مقابل اولگ خورپیاكف از روسیه با نتیجه 3 بر صفر، 4 بر 2 و 5 بر صفر شكست خورد.