تبیان، دستیار زندگی
ان به مجلس شورای اسلامی نامه سرگشاده نوشتند. گروه سازنده مجموعه «قشقرق» به دلیل عدم پرداخت دستمزدهایشان بعد از چند ماه از پایان کار، دیروز روبروی شبکه تهران تحصن کردند. مجموعه قشقرق به کارگردانی ارژنگ امیرفضلی چند ماه پیش بر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قشقرقی ها به دلیل عدم پرداخت دستمزدهایشان به مجلس شورای اسلامی نامه سرگشاده نوشتند.


گروه سازنده مجموعه «قشقرق» به دلیل عدم پرداخت دستمزدهایشان بعد از چند ماه از پایان کار، دیروز روبروی شبکه تهران تحصن کردند.

مجموعه قشقرق به کارگردانی ارژنگ امیرفضلی چند ماه پیش برای پخش از شبکه تهران آماده شد، اما بعد از پخش چند قسمت از آن پخش این مجموعه از سوی شبکه تهران متوقف شد و دستمزد هیچ کدام از عوامل مجموعه هم به همین دلیل به طور کامل از سوی شبکه تهران پرداخت نشد. دلیل توقف پخش مجموعه قشقرق در آن زمان اعلام نشد، اما گفته می شود بعد از تغییر کردن مدیریت بکه تهران، مدیر جدید این شبکه اعلام کرده که پخش این مجموعه جزو سیاست های جدید شبکه نیست و به همین دلیل پخش آن متوقف شده است.

دیروز در اعتراض به عدم پرداخت دستمزد، عوامل مجموعه قشقرق، ارژنگ امیرفضلی، امیر غفارمنش، آرش میراحمدی، بهراد خرازی، بهروز سازگار، زری کریمی به همراه تصویربرداران و دیگر عوامل پشت دوربین مجموعه جلوی در شبکه تهران تحسن کردند تا بلکه صدای اعتراض آنان پس از چند بار دیدار مسالمت آمیز با مدیران شبکه به گوش مدیران برسد.

اما ظاهراً تحصن دیروز هم باز تأثیری در تصمیم مدیران شبکه تهران نداشته و این مدیران همچنان به عوامل این پروژه هیچ وعده ای برای دریافت دستمزدهایشان نداده اند. عوامل پروژه قشقرق در تحصن دیروز اعلام کرده بودند که شبکه تهران جدا از بحث پخش یا پخش نشدن مجموعه باید طبق قرارداد و تعهدهایی که به تهیه کننده کار داشته دستمزد تمام عوامل را به تهیه کننده پرداخت کند و بحث پخش نشدن کار تنها به شبکه تهران باز می گردد نه دستمزد عوامل مجموعه.

عوامل مجموعه قشقرق دیروز پس از به نتیجه نرسیدن در تحصن روبروی شبکه تهران نامه سرگشاده ای به رییس مجلس شورای اسلامی نوشتند و قرار است هفته آینده در صورت به نتیجه نرسیدن به محل مجلس شورای اسلامی بروند تا بلکه از طریق نماینده صدا و سیما در مجلس شورای اسلامی حقوق آنان پیگیری شود.