تبیان، دستیار زندگی
مجتمع فرهنگی هنری فجر وابسته به منطقه جنوب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای زنده نگه داشتن یاد قیام عاشورا اقدام به برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی کرده است. نقل از روابط عمومی منطقه جنوب، این مراسم از تاریخ 23 تا 26 بهمن از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار کوتاه فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ


مجتمع فرهنگی هنری فجر وابسته به منطقه جنوب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای زنده نگه داشتن یاد قیام عاشورا اقدام به برگزاری مراسم تعزیه‌خوانی کرده است.

نقل از روابط عمومی منطقه جنوب، این مراسم از تاریخ 23 تا 26 بهمن از ساعت 18-16 برگزار می گردد. علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فلکه چهارم خزانه بخارایی، نبش خیابان جمشید مراجعه و یا با شماره 55316799 - 55311575 تماس حاصل فرمایند.

خانه فرهنگ خزانه به مناسبت ماه محرم اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع امام حسین و یارانش کرده است. این مسابقه روز یکم اسفند ماه از ساعت 12-10 برگزار می‌گردد.

ایستگاه نقاشی در خانه فرهنگ کوشا

خانه فرهنگ کوشا وابسته به منطقه جنوب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت ماه محرم اقدام به برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع عاشورا کرده است.

این ایستگاه در تاریخ چهارم اسفند ماه از ساعت 13-11 ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می گردد. علاقمندان جهت شرکت در این ایستگاه می‌توانند به نشانی نازی آباد، هزار دستگاه، خیابان کوشا مراجعه یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55061070 تماس حاصل فرمایند.

نمایشگاه سیاه قلم در نگارخانه مهر

نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اقدام به برگزاری نمایشگاه سیاه قلم با سبک مفهومی و رئال کرد. به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب، این نمایشگاه شامل آثاری از سمیه محمد حسینی، هنرمند برجسته سیاه قلم است. این هنرمند فعالیت حرفه‌ای خود را در کنار استاد سورانی از سال 1381 آغاز کرده و آثار وی شامل 21 تابلو به سبک مفهومی و 25 تابلو به سبک رئال است.

علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه از تاریخ 27 بهمن تا 18 اسفند از ساعت 18-9 به نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب واقع بزرگراه نواب صفوی، خیابان کمیل شرقی مراجعه یا با شماره تلفن‌های 9-55419057 تماس بگیرند.