تبیان، دستیار زندگی
جر با نمایش 10 فیلم در موزه ی سینما برگزار می‌شود مهدی سلیمی، مدیر عامل موزه ی سینما، طی نشستی خبری در جمع خبرنگاران ، خبر از نمایش و بزرگداشت ده فیلم برگزیده ی جشنواره ی بیست و چهارم فیلم فجر در موزه ی سینما داد . وی در ادا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدی سلیمی خبر داد:

بزرگداشت فیلم های جشنواره ی فیلم فجر با نمایش 10 فیلم در موزه ی سینما برگزار می‌شود


مهدی سلیمی، مدیر عامل موزه ی سینما، طی نشستی خبری در جمع خبرنگاران ، خبر از نمایش و بزرگداشت ده فیلم برگزیده ی جشنواره ی بیست و چهارم فیلم فجر در موزه ی سینما داد .

وی در ادامه تصریح كرد : از اول تا 11 اسفند ماه ، در هر روز یك فیلم از آثار برگزیده جشنواره با حضور عوامل آن فیلم ، در موزه سینما به نمایش درخواهد آمد و از عوامل و دست‌اندركاران آن تقدیر خواهد شد.

سلیمی همچنین گفت: این فیلم ها با اهدا لوح یادبودی كه نسخه‌ای ازآن بر دیوار تاریخ موزه نصب خواهد شد، به عنوان آثار فرهنگی به ثبت موزه می‌رسد.

براساس همین گزارش : برنامه ی بزرگداشت فیلم های برگزیده بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم

«به آهستگی» در روز اول اسفند ماه آغازمی‌شود و به ترتیب « به نام پدر» ابراهیم حاتمی كیا، «چهارشنبه‌سوری» اصغر فرهادی، «چند می‌گیری گریه كنی» شاهد احمدلو، «زمستان است» رفیع پتیز، «ستاره می‌شود» فریدون جیرانی، «سفر به هیدالو»مجتبی راعی، «عصر جمعه» مونا زندی، «كافه ستاره» سامان مقدم و در روز پایانی «وقتی همه خواب بودند» فریدون حسن‌پور با حضور عوامل به نمایش درمی‌آید.

برنامه نمایش فیلمها راس ساعت 19 در سالن نمایش موزه سینما برگزار می‌شود و در این روزها از ساعت 18 تالارهای موزه سینما برای بازدید عموم باز است.

به گزارش ایسنا در ادامه مهدی سلیمی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی درباره چگونگی انتخاب این ده فیلم از میان فیلمهای جشنواره گفت: هر كدام از فیلمها به دلیلی انتخاب شده‌اند، كه در روزهای مشخص شده دلایل نمایش آنها اعلام خواهد شد.

در برپایی مراسم بزرگداشت جشنواره فیلم فجر شركت پریشن تله كام نماینده انحصاری گوشی‌های تلفن همراه ال‌جی در ایران، حامی موزه است.

مدیر عامل موزه سینما در این نشست از انتشار سالنامه علی حاتمی همزمان با سال 85 وهمچنین از برگزاری باشگاه فیلم موزه و نمایشگاه پوسترهای فیلمهای سینمای ایران در ابتدای سال آینده خبر داد.

در این نشست، كامران ملكی مدیر روابط عمومی خانه سینما، به عنوان مشاور رسانه‌ای موزه ی سینما ، سلیمی را همراهی می‌كرد.