تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت‌های مرکز موسیقی حوزه هنری را در تولید موسیقی انقلاب پیرو نظر مراجع عظام و بیانات رهبر معظم انقلاب دانست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مرکز موسیقی حوزه هنری در تداوم بیانات رهبری خلق اثر می‌کند

دکتر خاموشی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت‌های مرکز موسیقی حوزه هنری را در تولید موسیقی انقلاب پیرو نظر مراجع عظام و بیانات رهبر معظم انقلاب دانست.

به گزارش روابط عمومی، «دکتر سیدمهدی خاموشی» گفت: مرکز موسیقایی حوزه هنری موظف است که در حیطه کار ارزشی و انقلابی به صورت خاص با به کارگیری شعرای انقلاب، شعر شعرای نامی ایران زمین و این مرز و بوم و کسانی‌که جان مایه دینی و انقلابی دارند کار ‌کند.

وی افزود: خوشبختانه خطی را که مرکز موسیقی حوزه هنری برای موسیقی آئینی و حتی سیستم های به کارگیری گروه‌های موسیقی و سرود انتخاب کرده خوب و هوشمندانه بوده و این مرکز در تولید و شناسایی موسیقی‌هایی با این سبک و سیاق مذهبی و انقلابی و سرودهایی که در زبان همه مردم یک آهنگ و سخن آشنا باشد درحال فعالیت است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: کنسرت موسیقی مذهبی «شرح پریشانی» مونه‌ای از نوع موسیقی مذهبی بود که در سوگواره عصر سوره به مناسبت اربعین حسینی اجرا شد و ان‌شاءالله ما بتوانیم این مسیر را با تنوع بیشتر ادامه دهیم. ما معتقدیم ظرفیت موسیقی در زمینه انقلابی و عاشورایی ظرفیت بالایی است البته با نگاه به نظر مراجع عظام و رهبر معظم انقلاب که در حیطه موسیقایی یک شرایطی را دارند و ما نباید از آنها در امر تولید آثار موسیقی تخطی کنیم.

وی همچنین ضمن قدردانی از فعالیت‌های اخیر حوزه هنری با عنوان عصر سوره که در دو مناسبت سالروز حماسه دفاع مقدس و سوگواره اربعین حسینی برگزار شد تصریح کرد: برنامه‌های موسیقی که در این دو مراسم برگزار شد نشان از فعالیت مرکز موسیقی حوزه هنری در راستای پرداختن به موسیقی دارد که هدف آن اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی است.

تنظیم: هومن بهلولی