تبیان، دستیار زندگی
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم ملّت شهیدپرور خواست تا با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر همبستگی و عشق به ارزشهای الهی را در مقابل دیدگان حیرت زده جهانیان به نمایش گذارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در اطلاعیه ای عنوان شد:

دعوت‌شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی ازمردم جهت حضور درراهپیمایی 22 بهمن

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم ملّت شهیدپرور خواست تا با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر همبستگی و عشق به ارزشهای الهی را در مقابل دیدگان حیرت زده جهانیان به نمایش گذارند.

به گزارش روابط عمومی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در آستانه‌ فرارسیدن سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم ملّت شهیدپرور و همیشه در صحنه‌ ایران اسلامی خواست تا با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی سراسری روز جمعه 22/11/1389 یوم الله بیست و دوم بهمن، ضمن تجدید بیعتی دوباره با انقلاب اسلامی و نظام اسلامی برخاسته از آرمانهای والای امام و شهدا بار دیگر همبستگی و عشق به ارزشهای الهی را در مقابل دیدگان حیرت زده جهانیان به نمایش گذارند.

در این اطلاعیه آمده است: "22 بهمن " روز وحدت ملّی مردم ایران و مظهر وفاق، اقتدار ملّی تمامی گروهها، احزاب، جمعیتها و تشکلهای وفادار به اسلام و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی است.

این اطلاغیه می افزاید: مردم غیور و هوشیار ایران اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه خود در گردهمایی باشکوه سالگرد غلبه ایمان بر کفر، پس از سی و دو سال بار دیگر صفحه خلق حماسه بیادماندنی و وزین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم خواهند زد.22 بهمن  به عنوان نماد همدلی عمومی و وحدت ملّی مردم ایران اسلامی با حضور همه جانبه اقشار، اصناف و آحاد مختلف مردم تمامی نقشه‌های شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و تلاش مذبوحانه برای صلابت‌‌‌شکنی و یاس آفرینی و وابستگان آنان را نقش بر آب خواهد ساخت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: امروز که انعکاس طنین فریادهای ضد ظلم و استکبارستیزانه و آزادیخواه ملت قهرمان ایران در بهمن تاریخی 57 از سوی ملتهای مسلمان منطقه به گوش می‌رسد و گستره موج بیداری اسلامی به اقصی نقاط عالم رسیده است مسئولیت ملت مسلمان و انقلابی ایران در پاسداشت گوهر ارزشمند انقلاب اسلامی، این ودیعه الهی سنگینتر از قبل شده است.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز همچون سال های گذشته در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور داشته و با برپایی غرفه ای در محل شهرداری منطقه 9 تهران به ارائه پوستر های انقلابی و محصولات فرهنگی به علاقمندان خواهد پرداخت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این اطلاعیه از تمامی گروههای مختلف مردمی، جمعیتهای مختلف سیاسی و گرایشهای وفادار به انقلاب اسلامی خواست تا با بینش دینی و بصیرت سیاسی، لحظه‌شناسی و درک زمان و با حضوری آگاهانه و انقلابی بار دیگر عزم و اراده، عزت و شرف، استقلال و آزادی ملت ایران را در پرتو جمهوری اسلامی ایران به منصه‌ ظهور برساند و با تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهیدان انقلاب ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و حمایت از خواسته‌های به حق مردم آزادیخواه کشورهای مصر و تونس و سایر نهضتهای آزادیبخش با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) این رکن رکین و پایه اساسی نظام اسلامی پیمانی تازه ببندند.

تنظیم: هومن بهلولی