تبیان، دستیار زندگی
بررسی های انجام شده نشان می دهد جوانان بین 16 تا 25 سال که دارای ذهنی پاک و مستعد دریافت اطلاعات هستند، تأثیر بسیار زیادی از شبکه های ماهواره ای دینی می پذیرند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانشجویان دانشگاه تل آویو و مسلمانان

بررسی های انجام شده نشان می دهد جوانان بین 16 تا 25 سال که دارای ذهنی پاک و مستعد دریافت اطلاعات هستند، تأثیر بسیار زیادی از شبکه های ماهواره ای دینی می پذیرند.

دانشگاه تل آویو

به گزارش شیعه آنلاین، برخی اساتید و پژوهشگران دانشگاه تل آویو به دانشجویان صهیونیست که از کاربران همیشگی اینترنت به شمار می روند توصیه کرده که به واجبات خود در قبال جوانان مسلمان عمل کنند.

این اساتید و پژوهشگران دانشگاه تل آویو، واجبات این دانشجویان صهیونیست را گمراه کردن جوانان مسلمان از دین اسلامی عنوان کرده و از آنان خواسته اند تا حد توان جوانان مسلمان را فریب داده تا از دین خود دور شوند.

گفته می شود بر اساس پژوهش انجام شده توسط این اساتید و پژوهشگران صهیونیست، این توصیه پس از آن مطرح می شود که بررسی های انجام شده در جهان اسلام حاکی از آن است که جوانان مسلمان روز به روز در حال پایبند تر شدن به امور و شئونات دینی و تربیتی اسلامی خود هستند که به گفته آنان این "خطری بزرگ" برای اسرائیل به شمار می رود.

در همین حال روزنامه "لوبون" چاپ فرانسه طی گزارشی در مورد افزایش پایبندی جوانان مسلمان به امور و شئونات دینی و تربیتی، نوشت: بررسی های انجام شده نشان می دهد جوانان بین 16 تا 25 سال که دارای ذهنی پاک و مستعد دریافت اطلاعات هستند، تأثیر بسیار زیادی از شبکه های ماهواره ای دینی می پذیرند.

این روزنامه در ادامه افزود: هر چه تأثیر این شبکه های اسلامی بر جوانان بیشتر باشد، عشق و علاقه آنان به خداوند، قرآن و دیگر امور دینی بیشتر می شود و در نتیجه نفرت، دشمنی و کینه آنان نسبت به اسرائیل نیز بیشتر می شود زیرا در قرآن مطالب زیادی در مورد یهودیان نوشته شده است.


منبع: شیعه آنلاین