تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان سابق و سرمربی پرسپولیس دوشنبه در دادگاه عمومی تهران مقابل هم قرار خواهند گرفت ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شیث و دایی دوشنبه در دادگاه

دایی و شیث رضایی

کاپیتان سابق و سرمربی پرسپولیس دوشنبه در دادگاه عمومی تهران مقابل هم قرار خواهند گرفت.

پس از این که شیث رضایى از سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس به مراجع قضایى شکایت کرد، سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز قصد دارد از کاپیتان اخراجى پرسپولیس به محاکم قضایى شکایت کند.

على دایى و شیث رضایى سرمربى و بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران که براى چندمین بار با یکدیگر به مشکل برخوردند، در دادگاه همدیگر را ملاقات خواهند کرد. شیث پس از کنار گذاشته شدن خود توسط دایى و شنیدن سخنان سرمربى پرسپولیس در برنامه تلویزیونى نود تصمیم گرفت براى دفاع از خود و نشان دادن مشکلات بى اندازه اش با سرمربى پرسپولیس، به مراجع قضایى شکایت کند تا از این راه بتواند با سرمربى پرسپولیس مبارزه کند.

شیث رضایی

برخى محافل خبرى پس از اقدام شیث رضایى ادعا کردند دایى هم پس از شکایت رضایى بیکار ننشسته و قصد دارد مدارکش را جمع آورى کند و در دادگاه با ارائه مستندات خود برابر شیث مقابله به مثل انجام دهد.

این درحالی است که سرمربی پرسپولیس در گفت و گوی خود با برنامه عادل فردوسی پور در واکنش به مصاحبه شیث با یک سایت گفت:« او در این مصاحبه سراسر کذب ، اتهاماتی به من و پرسپولیس زد که دیگر حاضر نیستم او را در تیمم بپذیرم. این بازیکن زمانی می تواند به پرسپولیس برگردد که من مربی تیم نباشم.»

اینکه شیث به چه دلیل قصد شکایت از دایی را برای این حرف ها دارد را حتما باید از خود او پرسید!

بخش ورزشی


منبع: خبرآنلاین