تبیان، دستیار زندگی
احسان حدادی گفت: دیگر هیچ‌کس از من انتظار مدال نداشته باشد؛ چرا که مسائلی پیش آمده که مرا بی انگیزه کرده است .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیگر از من انتظار مدال نداشته باشید

احسان حدادی

احسان حدادی گفت: دیگر هیچ‌کس از من انتظار مدال نداشته باشد؛ چرا که مسائلی پیش آمده که مرا بی انگیزه کرده است.

قهرمان پرتاب دیسک ایران آسیا ضمن گلایه از مسوولان سازمان تربیت بدنی گفت: قرار بود پس از بازی های آسیایی گوانجو مربیان یک ماه استراحت کنند و پس از آن اردویی را در آفریقای جنوبی داشته باشم . ابتدا شورای برون مرزی سازمان تربیت بدنی با این اردو موافقت کرد، اما روز گذشته نامه ای از سازمان تربیت بدنی به فدراسیون ارسال شد و اعلام کردند که امکان برپایی اردو در آفریقای جنوبی وجود ندارد.

وی افزود: آقای سعیدلو با ورزشکاران بسیار آشنا هستند و می دانند که المپیک زمان زیادی باقی نمانده و باید نکاتی را در نظر داشته باشند. نمی دانم چه سیاست هایی پشت پرده در سازمان تربیت بدنی وجود دارد .

حدادی با بیان اینکه چهار ماه است حقوق دریافت نکرده، گفت: در حال حاضر 4 ماه است که از فدراسیون حقوقی دریافت نکرده ایم. من سال گذشته بیست میلیون تومان برای عمل جراحی کتفم هزینه کردم، اما هنوز یک ریال هم نگرفته ام. برای این چیزها مصاحبه نمی کنم، اما اگر یک روز برنامه تمرینی ام جابه جا شود نمی توانم طاقت بیاورم؛ چرا که باید پاسخگوی دو هزار کارشناس باشم.

احسان حدادی و محمد صمیمی

قهرمان پرتاب دیسک بازی های آسیایی گوانجو خاطرنشان کرد: دیگر هیچ انگیزه ای برای من باقی نمانده است. وقتی که با خودم فکر می کنم، می بینم که هیچ هدفی ندارم و بسیار بی انگیزه شده ام. از رییس جمهور خواهش می کنم که به داد ما برسد و چنین مشکلاتی را حل کند. این اتفاقات می افتد و اگر من در المپیک مدال نگیریم، 2 هزار کارشناس عملکرد مرا تجزیه و تحلیل می کنند، اما نمی آیند چنین قضایایی را بازگو کنند.

وی افزود: اگر در المپیک هیچ کس مدال نگیرد، من باید مدال بگیرم؛ چرا که از من انتظار دارند، اما دیگر هیچ انگیزه ای برای من نمانده و هیچ کس از من انتظار مدال نداشته باشد. تا یک ماه آینده نیز قرارداد مربی روسی ام تمام می شود و مربی ندارم. با این اوصاف هیچ انگیزه ای برایم باقی نمانده است.

حدادی با اشاره به اینکه سیستم ورزشی درست پیش نمی رود گفت: آقای سعیدلو در بازی های آسیایی آنقدر راغب بودند که مسابقه مرا در گوانجو از نزدیک تماشا و همان روز اول نیز با اردوهای من موافقت کرد، اما اگر سیستم ورزش به این گونه بخواهد پیش برود و ورزشکاران را درک نکنند، به موفقیت نمی رسیم.

در ابتدا رییس سازمان تربیت بدنی با اردوهای من موافقت کرد، اما اطرافیان نمی خواهند که ما نتیجه بگیریم. در مجموع 20 ورزشکار در گوانجو طلا گرفته اند، مگر چه قدر هزینه می خواهد که اینها را نگه داریم و برای مدال آوری در المپیک برای آنها ایجاد انگیزه کنیم.

حدادی در پایان گفت: واقعاً دیگر هیچ انگیزه ای برایم باقی نمانده و دیگر هیچ کس از من انتظار مدال نداشته باشد و امیدوارم آقای رییس جمهور به داد ما برسد و این مشکلات را حل کند.

بخش ورزشی


منبع: جام جم