تبیان، دستیار زندگی
د فیلمبرداری پنجمین قسمت از مجموعه آثار موفق و پرفروش هری پاتر تحت عنوان "محفل ققنوس" دو روز دیگر آغاز می‌شود این اثر تحت نظارت استودیوی لیوستن در روز ششم فوریه (17 بهمن) کلید می‌خورد و نام دیوید ییتز، کارگردان موفق بریتانیا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"هری پاتر و محفل ققنوس" کلید می‌خورد


فیلمبرداری پنجمین قسمت از مجموعه آثار موفق و پرفروش هری پاتر تحت عنوان "محفل ققنوس" دو روز دیگر آغاز می‌شود

این اثر تحت نظارت استودیوی لیوستن در روز ششم فوریه (17 بهمن) کلید می‌خورد و نام دیوید ییتز، کارگردان موفق بریتانیایی را در مقام کارگردان دارد. فیلمنامه این اثر توسط مایکل گولد نبرگ، فیلمنامه نویس آثاری چون "پیتر پن" و "موجودات وحشی کجا هستند" به رشته تحریر درآمده و توسط دیوید هی من و دیوید بارون تهیه و تولید می شود.

دنیل رادکلیف، راپرت گرینت و اما واتسون هنرپیشگان نوجوانی هستند که نقش کاراکترهای کلیدی چون هری پاتر، رون ویسلی و هرمیون گرانگر را ایفای می کنند. از دیگرهنرپیشگان این اثر می توان به امیلدا استوانتون، بازیگر تحسین شده فیلمهای دایه مک فی و ویرا دراک اشاره کرد که در این فیلم نقش دولوریس امبریدیج را بازی می کند.

در فیلم "هری پاتر و محفل ققنوس" هری در کلاس پنجم مدرسه جادوگری هاگوارتز مشغول به تحصیل است اما درمی یابد که اعضای این مدرسه تمایل دارند بازگشت والدرمورت را نادیده بگیرند و همه چیز را انکار کنند. این اثر در سال 2007 روانه سالن های سینما می شود.