تبیان، دستیار زندگی
معاون حقوقی آستان قدس رضوی شیوه مدیریتی آستان قدس رضوی را بسیار عالی ارزیابی كرد و با عنوان اینكه این شیوه مدیریت باعث شده است كه در جامعه به عنوان نهادی مورد اعتماد مطرح شود، اظهار داشت: وجود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انقلاب اسلامی و 140 واقف

انقلاب اسلامی و 140 واقف

عضو شورای حقوقی آستان قدس رضوی؛

در دوران انقلاب اسلامی، 140 واقف داشته‌ایم

عضو شورای حقوقی آستان قدس رضوی، حضور شخصیت‌های معتبر و برجسته نظام در میان واقفان آستان قدس رضوی را نشانه اعتماد آنان دانست.

حجت‌الاسلام عبدالرضا اصغری، در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، با بیان اینكه تعداد واقفین آستان قدس رضوی پس از پیروزی انقلاب اسلامی 140 نفر است، افزود: مهم‌ترین واقفان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، آیت الله واعظ طبسی، آیت الله مهدوی كنی و آیت الله جوادی آملی و مرحوم بجستانی مقدم می‌باشند كه بخشی از اموال و دارایی‌های خود را در راستای سنت حسنه وقف، هبه(وقف) كرده‌اند.

معاون حقوقی آستان قدس رضوی شیوه مدیریتی آستان قدس رضوی را بسیار عالی ارزیابی كرد و با عنوان اینكه این شیوه مدیریت باعث شده است كه در جامعه به عنوان نهادی مورد اعتماد مطرح شود، اظهار داشت: وجود شخصیت‌های برجسته در میان واقفان نشان‌دهنده این مطلب است كه آستان قدس رضوی به عنوان ارگانی مورد اعتماد تلقی می‌شود.

این استاد دانشگاه ادامه داد: تلقی واقفان از این ارگان عظیم، این است كه آستان قدس رضوی بهترین و مقیدترین حافظ برای موقوفات است كه در آمد موقوفات را مطابق با نیت واقف هزینه می‌كند.


بخش حریم رضوی