تبیان، دستیار زندگی
«ایران از این لحاظ بسیار مستعد است. دانشگاههای زیادی که در این کشور وجود دارد به طور خودکار زرنگ ترین فارغ التحصیلان کامپیوتر را در خاورمیانه تولید می کند. در واقع نسل دوم رزمندگان ایران به جای اسلحه، کامپیوتر در دست دارند.»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نسل دوم رزمندگان ایران از نظر اسرائیل

دانشگاه اورشلیم: نسل دوم رزمندگان ایران به جای اسلحه، کامپیوتر در دست دارند

کارشناس امور ایران در دانشگاه عبری اورشلیم در گزارشی تأکید می کند:ایران از این لحاظ بسیار مستعد است. دانشگاههای زیادی که در این کشور وجود دارد به طور خودکار زرنگ ترین فارغ التحصیلان کامپیوتر را در خاورمیانه تولید می کند. در واقع نسل دوم رزمندگان ایران به جای اسلحه، کامپیوتر در دست دارند.

ارتش سایبری

خبرگزاری آسوشیتد پرس در گزارشی نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موتور محرک صنعتی و نظامی ایران، یک ارتش سایبری سری برای مقابله با وب سایت ها و بلاگ های گروه های مخالف جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است.

این خبرگزاری در ادامه افزود: برخی از قانون گذاران ایران به شدت به دنبال آن هستند که بودجه و ظرفیت استخدام برای جذب هکرها از سوی سپاه پاسداران و بسیج را افزایش دهند.

این خبرگزاری آمریکایی مدعی شد، رد پای احتمالی این ارتش سایبری در خرابکاری در توییتر، موتور سرچ چینی بایدو و تکنوکرانچ یوروپ مشهود است.

آسوشیتدپرس این ارتش سایبری ایران را به هک کردن سایت های اصلاح طلبان و وب سایت فارسی 1 که شبکه تلویزیونی محبوبی در دوبی است که مالکیت آن را یک سرمایه دار افغانی و سازمان خبری راپرت مردوخ را بر عهده دارند متهم کرد.

ایران از این لحاظ بسیار مستعد است. دانشگاههای زیادی که در این کشور وجود دارد به طور خودکار زرنگ ترین فارغ التحصیلان کامپیوتر را در خاورمیانه تولید می کند. در واقع نسل دوم رزمندگان ایران به جای اسلحه، کامپیوتر در دست دارند

در ادامه این خبرگزاری ادعا کرد: محققان یک شرکت امنیت شبکه اعلام کردند که این ارتش سایبری شعبه های خود را در بات نت ها و شبکه ای از کامپیوترهای شخصی ویروسی گسترش داده است؛ کامپیوترهایی که این ارتش از آنها استفاده کرده و از طریق آنها بدافزارها را گسترش می دهند.

همچنین آسوشیتدپرس به نقل از گزارش دانشگاه عبری اورشلیم که توسط از الداد پاردو، کارشناس امور ایران این دانشگاه تهیه شده می افزاید: «ایران از این لحاظ بسیار مستعد است. دانشگاههای زیادی که در این کشور وجود دارد به طور خودکار زرنگ ترین فارغ التحصیلان کامپیوتر را در خاورمیانه تولید می کند. در واقع نسل دوم رزمندگان ایران به جای اسلحه، کامپیوتر در دست دارند.»

بخش فرهنگ پایداری تبیان


منبع :

مشرق