تبیان، دستیار زندگی
شرکت نوآوران ابزار دانش آموز نادکو (سهامی خاص) در سال 1382، برای تولید وسایل نوین کمک آموزشی و روبوتیک توسط برخی از فارغ التحصیلان و مربیان مدارس سمپاد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قوانین مسابقات نادکو

آشنایی با نادکو

شرکت نوآوران ابزار دانش آموز نادکو (سهامی خاص) در سال 1382، برای تولید وسایل نوین کمک آموزشی و روبوتیک توسط برخی از فارغ التحصیلان و مربیان مدارس سمپاد (تیز هوشان) در تهران تاسیس شد.

این شرکت هم اکنون ضمن تولید 8 بسته کمک آموزشی روباتیک، برگزار کننده کلاس های روباتیک در مدارس و مسابقات معتبر نادکاپ نیز هست.

نادکو علاوه بر روباتیک در زمینه شیمی، علوم، زیست شناسی، نجوم و خلاقیت هم با تولید بسته های کمک آموزشی، کلاس های فوق برنامه برای مدارس برگزار می نماید.

قوانین نادکاپ دهم

بالاخره قوانین مسابقات روباتیک نادکاپ دهم منتشر شد. مسابقات امسال تهران در 13 اسفند ماه در فرهنگسرای رازی و با حمایت شهرداری تهران برگزار می شود. ثبت نام هم کاملا اینترنتی است، بر اساس شنیده ها جوایز امسال هم یک رشد اساسی داشته تا با شرایط پس از حذف یارانه ها منطبق باشد!

قوانین مسابقات نادکو

مسابقات امسال یک سری ویژگی های دیگر هم دارد که الان نمیگویم تا سورپرایز شود! از سایت نادکاپ پیگیری کنید تا از اطلاعیه های جدید با خبر شوید!

آدرس سایت نادکاپ: www.nad-co.com

برای اطلاع یافتن از جوایز این مسابقه می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.nad-co.com/articles/2011-01-12-07-53-58.html

جدول قوانین:

دبستان

راهنمایی

دبیرستان

جنگجو

جنگجو

جنگجوی آزاد

فوتبالیست

فوتبالیست

میکرو مووس

رالی ابتدایی

رالی راهنمایی

ماز هوشمند

ربات خدمتکار

نور خور ، شی جمع کن مغناطیسی

تعقیب خط دبیرستان، شی جمع کن مغناطیسی، مین یاب، آتش نشان

نمایشگاهی

نمایشگاهی

نمایشگاهی

راستی گروه بندی و زمان بندی کلیه مسابقات توسط نرم افزار انجام می شود و هیچ گونه تغییر و یا دخالتی توسط هئیت برگزاری در قرعه کشی ممکن نیست.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان - تنظیم : فاطمه گودرزی