تبیان، دستیار زندگی
بخش دین اندیشه سایت تبیان هم‌زمان با فرا رسیدن چهلمین روز شهادت حضرت سیدالشهداء(ع)، ویژه‌نامه «اربعین لاله ها» را منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار ویژه‌نامه «اربعین لاله ها» در سایت تبیان

ویژه نامه اربعین لاله ها

بخش دین اندیشه سایت تبیان هم‌زمان با فرا رسیدن چهلمین روز شهادت حضرت سیدالشهداء(ع)، ویژه‌نامه «اربعین لاله ها» را منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، این ویژه‌نامه اینترنتی كه به مناسبت اربعین شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در سایت تبیان منتشر شده است، مطالب خود را به موضوعات مختلف درباره اربعین حسینی و حوادث بعد از واقعه عاشورا، تحقیق درباره مفهوم اربعین و زیارت امام حسین(ع) در اربعین، اختصاص داده است.

«اربعین در فرهنگ اهل بیت(ع)»، «رجوع اهل بیت(ع) به مدینه»، «تحقیق درباره اربعین»، «فضیلت زیارت امام حسین(ع) در اربعین»، «ملحق ساختن سر شریف به پیكر مطهر» و «جریان اربعین امام حسین» از جمله عناوین این ویژه‌نامه مناسبتی محسوب می‌شوند.

در قسمتی از این ویژه‌نامه و در فضیلت دعای اربعین می‌خوانیم: «صفوان‌بن‌مهران جمال می‏گوید: مولایم حضرت صادق(ع) زیارت اربعین را به من آموخت و فرمود: «در روز اربعین جدّم حسین(ع) را این‏چنین زیارت كن: «اَلسَّلامُ علی ولی‌اللّه‏ِ وحبیبه...» در بخشی از آن زیارت كه با مضامین عالی عرفانی و معنوی بیان شده است، چنین می‏خوانیم: «خداوندا! من شهادت می‏دهم كه حضرت حسین(ع) جان را در راه تو تقدیم كرد تا بندگان تو را از جهالت و بی‏خبری رها سازد و از حیرت و سرگردانی و گمراهی نجات دهد».

ویژه نامه اربعین لاله ها را از اینجا ببینید

تنظیم: هومن بهلولی