تبیان، دستیار زندگی
نشست فیلم سینمایی «تقاطع» به دلیل داشتن سرمایه‌گذاری خارجی شاهد اعتراض عوامل این فیلم به تهیه‌كننده ایرانی آن بود در این جلسه عوامل این فیلم نسبت به عدم آگاهی خود از وجود سرمایه‌گذار خارجی به ناصر شفق تهیه كننده ایرانی این ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تهیه كننده خارجی نشست فیلم «تقاطع» را به تشنج كشید


نشست فیلم سینمایی «تقاطع» به دلیل داشتن سرمایه‌گذاری خارجی شاهد اعتراض عوامل این فیلم به تهیه‌كننده ایرانی آن بود

در این جلسه عوامل این فیلم نسبت به عدم آگاهی خود از وجود سرمایه‌گذار خارجی به ناصر شفق تهیه كننده ایرانی این فیلم اعتراض كردند.

محمدرضا علیقلی آهنگساز این فیلم در این باره گفت:من برای اعتراض به مشاركت یك شركت عربی در این فیلم به اینجا آمده‌ام و سؤال من از آقای شفق این است كه چه اتفاقی افتاد كه بر اساس یك مناسبات تولید داخلی كار كردیم، ولی ناگهان با یك تولید مشترك روبرو شدیم و چرا ما نباید از این مساله خبر داشته‌ باشیم.

در ادامه این جلسه فاطمه معتمدآریا و بهرام رادان هم با اعتراض به این مساله از وجود یك سرمایه گذار خارجی اظهار بی‌اطلاعی كردند.

ناصر شفق تهیه‌كننده این فیلم هم در ادامه گفت: تقاطع از فیلم‌هایی در عرصه اجتماعی است كه هزینه خوبی صرف آن شده است و امر تولید مشترك با یك كشور خارجی موردی نبود كه از ابتدا معلوم باشد؛ از روزی كه فیلمنامه را خواندیم به دنبال شریك بودیم و‌ آقای داوودی هم در جریان بودند اما در طول كار هم هنوز این موضوع به قطعیت نرسیده بود.

ابوالحسن داوودی كارگردان این فیلم نیز در ادامه افزود: تقاطع را در 65 روز بدون هیچ چیز اضافه‌ای یا سرمایه از پیش تعیین شده‌اش تهیه كردیم.

وی با اشاره به ساخت صحنه تصادف در فیلم خاطرنشان كرد:‌معتقد بودم اگر این صحنه درست ساخته شود، پازل شخصیت‌ها و مكان‌ها می‌تواند منسجم باشد و اگر در نیاید هیچ وقت فیلمنامه به سرانجام نخواهد رسید.

این كارگردان با اشاره به این مطلب كه دیگر سمت‌های مدیریتی را نخواهد پذیرفت،افزود:آن قدر دلزده هستم كه در طول عمرم، دیگر به سراغ مدیریت نخواهم رفت.