تبیان، دستیار زندگی
ری گریه کنی" حاضران در نشست پرسش و پاسخ فیلم "چند می گیری گریه کنی" که با حضور کارگردان و عوامل فیلم در سینما صحرا برگزار شد، به زنده یاد منوچهر نوذری ادای احترام کردند. جلسه پرسش و پاسخ فیلم "چند می گیری گریه کنی" با حضور ش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست خبری "چند می گیری گریه کنی"


حاضران در نشست پرسش و پاسخ فیلم "چند می گیری گریه کنی" که با حضور کارگردان و عوامل فیلم در سینما صحرا برگزار شد، به زنده یاد منوچهر نوذری ادای احترام کردند.

جلسه پرسش و پاسخ فیلم "چند می گیری گریه کنی" با حضور شاهد احمدلو، محسن طنابنده، حسن توکل نیا و ناصر چشم آذر برگزار شد.

در ابتدای این نشست شاهد احمدلو کارگردان در ارتباط با ساخت و نحوه شکل گیری فیلم گفت: "من بعد از ساخت چند فیلم کوتاه می خواستم یک فیلم بلند سینمایی شروع کنم ولی نتوانستم یک فیلم کامل هنری بسازم. اما بعد توکل نیا تهیه کننده فیلم به من پیشنهاد ساخت این فیلم را داد که قبول کردم. البته نحوه آشنایی ما از فیلم "کاغذ بی خط" بود که من فیلمی از پشت صحنه آن می ساختم."

در ادامه توکل نیا آشنایی خود را با گروه اینگونه مطرح کرد: "آشنایی من با طنابنده از طریق احمدلو بود که ایشان دو فیلمنامه نوشته بود که اولی با فصل فیلمبرداری یکی از آنها مغایرت داشت، در نتیجه ما دیگری را برای ساخت آماده کردیم."

محسن طنابنده نیز در این ارتباط گفت: "یک روز این ایده در روزنامه همشهری به چشمم خورد که شرکتی برای مراسم تدفین برنامه انجام می دهد و گریه کن برای کسی که فامیل یا آشنایی ندارند دعوت می کند که این ایده همان جا شکل گرفت."

ناصر چشم آذر در رابطه با ساخت موسیقی فیلم "چند می گیری گریه کنی" در ادامه بیان کرد: آشنایی من با این پروژه از زمان فیلمنامه نویسی بود. البته من با شاهد احمدلو در دو فیلم کوتاه او همکار بودم. من در ساخت موسیقی فیلم با توجه به کاراکترهای اصلی موسیقی را ساختم."

احمدلو یکی از دغدغه های خود را در این فیلم گیشه دانست و گفت: "وقتی که من این فیلم را ساختم حتما به گیشه هم توجه داشتم و قاعدتا دوست داشتم این فیلم فروش کند و می خواستم فیلمی بسازم که تهیه کننده از آن راضی باشد."

وی در ادامه بیان کرد: "این فیلم مرز بین خنده و گریه است و یکی دیگر از علاقمندی های من به این فیلم حضور پیشکسوتی همچون مرحوم منوچهر نوذری است." در انتهای این جلسه حضار و عوامل فیلم به یاد مرحوم منوچهر نوذری به پا خاستند و فاتحه خواندند.