تبیان، دستیار زندگی
به گزارش سرویس « آموزش و پرورش» ایسنا، حمید رضا حاجی بابایی در سومین دور از سفرهای استانی هیات دولت در جمع فرهنگیان استان كه در سالن كانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) كرج برگزار شد گفت: سرمایه‌ای بزرگ برای پیشرفت آموزش و پرورش وجود دارد و آن عشقی است كه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كارمند خواندن «معلم»

ده راه كار برای ارزشیابی معلمان

وزیر آموزش و پرورش:

كارمند خواندن «معلم» بزرگترین ضربه به آموزش و پرورش است.

دانشگاه جامع فرهنگیان به زودی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان استان البرز گفت: در آینده نزدیك دانشگاه جامع فرهنگیان به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهد رسید.

به گزارش سرویس « آموزش و پرورش» ایسنا، حمید رضا حاجی بابایی در سومین دور از سفرهای استانی هیات دولت در جمع فرهنگیان استان كه در سالن كانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) كرج برگزار شد گفت: سرمایه‌ای بزرگ برای پیشرفت آموزش و پرورش وجود دارد و آن عشقی است كه در معلمین سراسر كشور شعله‌ور است و توجه ویژه خانواده‌ها به آموزش و پرورش را سرمایه‌ای دیگر دانست.

وی خطاب به حاضرین در جلسه گفت: حدود شش ماه است كه پیگیر بیمه طلایی برای بازنشستگان آموزش و پرورش هستم.

وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان كرد: تنها چیزی كه در عالم هستی با عشق انجام می‌پذیرد تربیت است و امروز رسالت ما تبیین جایگاه واقعی ‌آموزش و پرورش است.

بزرگترین ضربه به آموزش و پرورش این است كه بگوییم معلم كارمند است.

وی با اشاره به اینكه آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد حاكمیتی، اجتماعی و سرمایه‌ای جامعه است گفت: بزرگترین ضربه به آموزش و پرورش زمانی خواهد بود كه بگوییم معلم كارمند است، معلم معلم است و باید مرجعیت جامع اجتماعی به او برگردانده شود.

به گزارشا ایسنا، وزیر ‌آموزش و پرورش با تاكید بر این كه نگاه ما تغییر در ساختار و محتوای آموزش و پرورش است خاطرنشان كرد: اگر تمام دنیا و مدارس الكترونیكی و تكنولوژیكی شود نباید جایگاه معلم متزلزل شود.

حاجی بابایی با اشاره به اینكه زیباترین جلوه آموزش و پرورش این است كه در جایی مدرسه‌ای ساخته و به صورت مجتمع اداره شود افزود: مصوبات هیات دولت در زمینه آموزش و پرورش استان البرز چشمگیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مرکز یادگیری سایت تبیان - تنظیم: نسرین صادقی