تبیان، دستیار زندگی
درفصل پاییز هم انجمن های تخصصی تبیان به همت برخی از مدیران و جانشینان اقدام به برگزاری مسابقاتی نمود که به یاری خدا با حضور پرشور کاربران به پایان رسید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام برندگان انجمن ها

جایزه

در فصل پاییز هم انجمن های تخصصی تبیان به همت برخی از مدیران و جانشینان اقدام به برگزاری مسابقاتی نمود که به یاری خدا با حضور پرشور کاربران به پایان رسید. انجمن سینما و تلویزیون و انجمن قرآن و عترت از جمله انجمن های فعال در برگزاری مسابقات بودند.

انجمن سینما و تلویزیون سایت تبیان در ماه گذشته برای دومین بار متوالی اقدام به برگزاری مسابقه ای تحت عنوان "مباحث برتر" نمود. در این مسابقه که پذیرای بسیاری از کاربران عزیز تبیانی بود، بیش از 600 مبحث مرتبط با سینما و تلویزیون و بیش از 1900 پاسخ در طول مسابقه در انجمن به ثبت رسید. با تشکر و سپاس ویژه از همه کاربران عزیزی که در دوره دوم این مسابفه شرکت نمودند و با حضور خود شور و هیجان خاصی به این انجمن بخشیدند، برندگان این دوره از مسابقه مباحث برتر، پس از بررسی امتیازات، به این شکل اعلام می گردد.

ردیف

نام مستعار کاربر

امتیاز

1

regnant2020

267

2

salamzahra

253

3

zakeri_m

246

4

sibsorkh60

219

5

kkkkkkkl

219

6

azar13

165

7

isar114

164

در انجمن قرآن و عترت نیز یه مناسب عید غدیر خم مسابقه ای برگزار شد. این مسابقه، بهانه ای بود که حتی برای یک بار هم شده این خطبه زیبا را بخوانیم که باز هم از تمامی شرکت کنندگان این مسابقه صمیمانه سپاسگزاریم. تقریبا اکثر دوستان به سوالات مسابقه جواب درست داده بودند که به ناچار به قید قرعه پنج نفر بعنوان برندگان این مسابقه انتخاب شدند. جهت مشاهده ی برندگان مسابقه اینجا کلیک کنید.

ضمن تبریک به این دوستان گرامی،شایان ذکر است ، هدیه ای از طرف انجمن های تخصصی سایت تبیان به این عزیزان تعلق می گیرد که متعاقبا به ایشان اعلام خواهد شد. برندگان عزیز می توانند جهت پیگیری جوایزخود با مدیر انجمن متولی یا با ایمیل انجمن های تخصصی تبیان به آدرس زیر در ارتباط باشند.

ایمیل انجمن

انجمن های تخصصی تیبان


باشگاه کاربران سایت تبیان