تبیان، دستیار زندگی
در راستای ایجاد، پرورش و رشد استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان و دانشجویان پژوهشگر، خلاق و نوآور، و توسعه و تعمیق روحیه پژوهش و نوآوری و فراهم نمودن زمینه های لازم برای همگامی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی

فراخوان سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی

در راستای ایجاد، پرورش و رشد استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان و دانشجویان پژوهشگر، خلاق و نوآور، و توسعه و تعمیق روحیه ی پژوهش و نوآوری و فراهم نمودن زمینه های لازم برای همگامی و همپایی میهن اسلامی در عرصه دانش و فناوری و همچنین ارج نهادن به دستاوردهای علمی، پژوهشی و فنی دانش آموزان و دانشجویان،  دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی- بخش دانش آموزی و دوره های كاردانی، مستقر در معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی را برگزار می نماید.

توجه به نكات ذیل ضروری است:

1- کلیه دانش آموزان و هنرجویان دوره متوسطه و پیش دانشگاهی ، اعم از دولتی و غیرانتفاعی ، روزانه و بزرگسالان، و دانشجویان دوره های کاردانی مراکز آموزش عالی وابسته به آموزش و پرورش ، با رعایت شرط سنی حداکثر 30 سال تمام ،  می توانند در بخش دانش آموزی و دوره های کاردانی آموزش و پرورش جشنواره جوان خوارزمی شرکت نمایند .

فراخوان سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی

2- گروه های شانزده گانه علمی جشنواره به شرح زیر می باشد:

برق و الکترونیک - کامپیوتر - مکانیک- عمران - علوم زیستی و پزشکی- کشاورزی و منابع طبیعی- فیزیک و نجوم- شیمی-  نانو تكنولوژی- ریاضی- زبان و ادبیات فارسی- علوم اسلامی، فلسفه و ادیان - علوم اجتماعی- هنر و معماری- روباتیک - سایرگروه های علمی .

برای سوق دادن جوانان به سمت فناوری های نوین، در این دوره از جشنواره، گروه علمی نانو تكنولوژی به گروه های علمی جشنواره افزوده شده است.

3- با توجه به عدم عودت طرح ها، طراحان به هنگام ارائه طرح در هر مرحله از جشنواره، نسخه ای از طرح (ترجیحاً اصل طرح) را نزد خود نگهداری نمایند و اصل دست ساخته فقط در موقع دفاع حضوری توسط طراح یا داور مربوط ارائه شود.

4 - برای طرح های برگزیده استانی، تهیه فیلم مستند به مدت حداكثر ده دقیقه از گزارش علمی طراحان و ارائه جامع طرح (برای هر طرح به صورت جداگانه و با برچسب عنوان طرح، طراحان و استان) الزامی است.

فراخوان سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی

5 - طرح های هنری بایستی در قالب عكس و CD   ارائه شود و اصل طرح های هنری فقط در موقع دفاع حضوری داوران استانی یا طراحان ارائه خواهد شد. بنابراین، از ارسال اصل طرح های هنری به دبیرخانه ستاد جشنواره خودداری شود.

مهلت ثبت نام سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی و ارائه طرح به دفتر واحد آموزشی از اول اسفند 1389 لغایت پانزدهم اردیبهشت 1390 می باشد.

برای دریافت فایل فرم ثبت نام می توانید اینجا کلیک کنید.

برا اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان تهران مراجعه فرمائید.

دبیرخانه جشنواره جوان خوارزمی

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان - تنظیم: فاطمه گودرزی