تبیان، دستیار زندگی
دو تیم فوتبال پرسپولیس و بایرن مونیخ ساعت 15 روز جمعه 23 دی ماه دیدار دوستانه ای را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می کنند. حضور تیمی باقدرت و سابقه بایرن در تهران می تواند در نوع خود جالب باشد، آن هم در شرایطی که بعد از پیرو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از گوشه وکنار دیدار پرسپولیس – بایرن مونیخ


دو تیم فوتبال پرسپولیس و بایرن مونیخ ساعت 15 روز جمعه 23 دی ماه دیدار دوستانه ای را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می کنند. حضور تیمی باقدرت و سابقه بایرن در تهران می تواند در نوع خود جالب باشد، آن هم در شرایطی که بعد از پیروزی انقلاب هرگز یک تیم باشگاهی در این رده با این همه شهرت به کشورمان نیامده است. تازه ترین اخبار در مورد این مسابقه را بخوانید:


مهلت 3 روزه بلیت فروشی

بلیت های این مسابقه از طریق مؤسسه مالی اعتباری مهر در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. اگر دوست دارید این دیدار را از نزدیک تماشان کنید روزهای دوشنبه و سه شنبه از ساعت هشت تا 16 یا روز پنجشنبه از ساعت هشت تا 11 به یکی از 47شعبه این موسسه در تهران مراجعه کنید و بلیت بخرید.


برنامه های ویژه میزبان

پرسپولیسی ها در تدارک هستند تا بهترین میزبانی ممکن را از سرخپوشان باواریایی به عمل آورند. در همین راستا نصب پرچم های خوشامدگویی به زبان های آلمانی و انگلیسی در طول مسیر تا ورزشگاه آزادی، نصب چهار پلاکارد بزرگ منقوش به آرم دو باشگاه در چها نقطه از ورزشگاه، گلباران اتوبوس حامل کاروان تیم بایرن، دعوت از یک گروه موسیی مطرح و اهدای هدایای ویژه به اعضای تیم آلمانی در مراسمی 10 دقیقه ای در پایان بازی از جمله برنامه های ویژه پرسپولیس برای میزبانی چند ساعته روز جمعه است.


50 هوادار مونیخی در تهران

تعصب بعضی از هواداران هم در نوع خود قابل توجه است. طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه هفته جاری به تهران می آیند تا روز جمعه تیم محبوبشان را مقابل میزبان ایرانی خود تنها نگذارند. باشگاه پرسپولیس هماهنگی لازم برای تهیه بلیت این نفرات را انجام داده تا آنها با مشکل خاصی مواجه نشوند.


افزایش خبرنگاران آلمانی

خبرنگاران، عکاسان و فیلمبرداران آلمانی در دو گروه به تهران سفر می کنند. پیشتر اعلام شده بود که 20 خبرنگار آلمانی برای پوشش این مسابقه دوستانه به تهران می آیند ولی حالا با قطعی شدن برگزاری دیدار جمعه، این تعداد به 50 نفر افزایش یافته است که گروهی از آنها پنجشنبه وارد کشورمان می شوند و گروهی دیگر همراه کاروان بایرن مونیخ صبح جمعه به تهران می آیند. 50 خبرنگار برای یک مسابقه دوستانه باشگاهی، آن وقت در مملکت خودمان ... بگذریم.


پخش اینترنتی به 4 زبان زنده دنیا

دیدار دو تیم پرسپولیس و بایرن مونیخ از طریق سایت اختصاصی باشگاه آلمانی پخش مستقیم اینترنتی می شود.

قرار است این بازی دوستانه به چهار زبان انگلیسی، چینی، ژاپنی و آلمانی روی خط اینترنت قرار بگیرد که این مساله می تواند جنبه های تبلیغاتی مناسبی برای پرسپولیس به خصوص در شرق آسیا در برداشته باشد.


آبی ها هم هستند

هر چند دو تیم قرمز پوش ایرانی و آلمانی با هم مصاف می دهند ولی آبی های تهران هم از این مسابقه بی نصیب نیستند. باشگاه پرسپولیس با ارسال دعوتنامه های رسمی به باشگاه استقلال خواهان حضور مدیران رقیب سنتی در این مسابقه شده و قرار است مدیرعامل، معاونان و کادر فنی استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی حضور یابند.


10 پرسپولیسی در جام جهانی

باشگاه پرسپولیس 10 نفر از تماشاگران این مسابقه را برای حضور در جام جهانی به آلمان اعزام می کند.

این باشگه به منظور قدردانی از هواداران خود با انجام مراسم قرعه کشی در روز بازی 10 نفر از تماشاگران حاضر در ورزشگاه را انتخاب کرده و آنها را برای تماشای جام جهانی2006به آلمان اعزام خواهد کرد. اگر طالب سفر به آلمان هستید بخت خود را امتحان کنید.