تبیان، دستیار زندگی
این عکس یکی از معدود تصاویر ثبت شده از جشن ازدواج حاج جواد اکبری در سپاه مریوان است. نفر چهارم از راست ، حاج جواد است و نفر سوم از راست هم که خود حاج احمد متوسلیان است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عروسی خوبان در مریوان (عکس)

در میان زنده گان ، هیچ کس در تمام ایران نمی تواند ادعا کند به اندازه «حاج جواد اکبری» به حاج احمد متوسلیان نردیک بوده است. غالباً حاج احمد را به جهادش در جبهه های جنوب می شناسند . جهادی که تنها چند ماه به طول انجامید ، در حالی که وی قریب به دو سال در جبهه های غرب جنگید و در تمام این مدت ، حاج جواد اکبری در کنارش و دست راستش بود. جواد اکبری به قدری مورد وثوق حاج احمد متوسلیان بود که به هنگام عزیمت  به جبهه های جنوب ، مریوان را به او سپرد. مریوان برای حاج احمد همه چیز بود و او همه یادگارش را به برادر و جانشینش ، حاج جواد اکبری سپرد و راهی خوزستان شد.

این حاج جواد آقای اکبری در همان ایام حضور در مریوان ، با یکی از خواهران سپاه مریوان ازدواج کرد. جالب این که مراسم جشن ازدواج در مقر سپاه مریوان برگزار شد و داماد با لباس فرم سپاه بر سر سفره عقد نشست.

عروسی خوبان در مریوان (عکس)

این عکس یکی از معدود تصاویر ثبت شده از جشن ازدواج حاج جواد اکبری در سپاه مریوان است. نفر چهارم از راست ، حاج جواد است و نفر سوم از راست هم که خود حاج احمد متوسلیان است. نفر اول از راست هم تقی رستگار مقدم است که با حاج احمد جاودانه شد. بقیه هم بر و بچه های سپاه مریوان هستند.

امروز حاج جواد اکبری با همسر و فرزندانش ، در همین تهران خودمان ، بی سر و صدا و ادعا زندگی می کند و در انتظار دیدار دوباره برادر و فرمانده خویش است.

منبع : مشرق نیوز

تنظیم : رها آرمی - فرهنگ پایداری تبیان