تبیان، دستیار زندگی
پیکر این کودک چهار ساله به دلیل علاقه شدیدش به دریا بعد از ترخیص از بیمارستان، به کنار ساحل بندر چابهار انتقال یافت و روح مطهرش با گذاشتن بدن او بر روی ماسه های دریای عمان، آرام گرفت. سپس پیکر این کودک معصوم در زابل به خاک سپرده شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهادت کودک دوماهه به کدامین گناه؟!

بای ذنب قتلت؟

مگر نه اینکه مردم برای عزای پسر پیامبر در مسجد جمع شده بودند ؟

مگر نه اینکه خدا فرمود : آیا ندیدند که ما حرم امنى (براى آنها) قرار دادیم .(عنکبوت / 67)

مگر نه اینکه مسجد خانه خداست و هر که وارد خانه خدا شود امنیت دارد .

شهادت کودک دوماهه به کدامین گناه؟!

پس به کدامین گناه مردان و زنان عزادار کشته شدند؟

به کدامین گناه کودکانمان را کشتند؟

این چه سخنی است؟ در حالیکه یزیدیان روز عاشورا کودک شش ماهه آل رسول را فقط چون از نسل علی (ع) بود کشتند . کشتند تا اوج شقاوت خود را به نمایش بگذارند . کشتند چون ترسیدند بماند و سرباز عباس شود .

و روز تاسوعای 89 یزیدیان زمان ، وهابیت بی رحم ،کودکانمان را کشتند تا نمانند و نباشند . نباشند تا سرباز سید علی شوند تا نیاموزند باید وحدت را حفظ کرد و باید با مکر وهابیت مبارزه کرد "و مكروا و مکر الله والله خیر الماكرین"

ولی مکتب عباس شیعه و سنی و مسیحی نمی شناسد . همه را می پرورد برای روزی که منتقم بیاید ."روزی که برخی آیات پروردگارت بیاید برای کسی که قبلاً ایمان نیاورده و یا در ایمان خویش عمل خیری فراهم نکرده باشد، ایمان آوردنش سودی ندارد. بگو منتظر باشید، ما نیز منتظریم» (انعام/158).

و اینک بخوانید گوشه هایی از مظلومیت سربازان ابوالفضل العباس (ع) در روز تاسوعا :

بر طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی منابع خبری، تاکنون بر اثر جنایت چابهار تقریباً 36 نفر شهید و 95 نفر زخمی شدند که بسیاری از شهدا و مجروحان زن و کودک می باشند.

شهادت 11 دانش آموز ، کودکان چند ساله ، دختر نوجوان 12 ساله ، زن و پیرمرد آخرین جنایت جندالشیطان در چابهار بود که گروهک در پایگاه های اینترنتی اش از آن به عنوان عملیلات بزرگ ، موفقیت آمیز و افتخارآمیز یاد می کند!

در این میان ثناء پردل شهیده دو ماهه جنایت تروریستی چابهار مانند نگینی در میان دیگر شهداء می درخشد و سند رسوایی تروریست های وهابی تا ابد خواهد بود. طفل دو ماهه ای که بعد از صدها سال به علی اصغر حسین بن علی اقتدا کرد.

همچنین شهید علی صیاد ،کودک چهار ساله ای که در این جنایت از ناحیه سر و گردن مورد اصابت ترکش قرار گرفت و پنج روز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام علی (ع) چابهار بستری شد، به رغم تلاش پزشکان به شهادت رسید.

پیکر این کودک چهار ساله به دلیل علاقه شدیدش به دریا بعد از ترخیص از بیمارستان، به کنار ساحل بندر چابهار انتقال یافت و روح مطهرش با گذاشتن بدن او بر روی ماسه های دریای عمان، آرام گرفت. سپس پیکر این کودک معصوم در زابل به خاک سپرده شد.

و رهبرمان در پی این اقدام تروریستی با سخنانش تسلی ده مردم داغدار ایران شد که  :

مردم اهداف دشمن را خوانده اند و تشخیص داده اند که استکبار نمی خواهد امت اسلامی از عزت و اقتدار برخوردار باشد.دشمنان نمی خواهند اتحاد مسلمانان و اقتدار دنیای اسلام را ببینند و آنها از وحدت اسلامی و درسی که قیام عاشورا به ما می دهد، هراس دارند.دشمنان نمی خواهند غنی سازی اورانیوم را در کشورمان ببینند و این مسأله ای بین اسلام و دشمنان اسلام است.

سپس چنین ادامه می دهند: اگر در کربلا امام حسین (ع) به شهادت می رسد، امروز نیز مادر و کودک 2 ماهه اش و زن و مرد و کودک در خون خود می غلتند.

اقدام تروریستی تاسوعای خونین در میدان شهدای چابهار حدود 130 نفر از اهالی شیعه و سنی این شهرستان را هنگام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) شهید و مجروح کرد.

زینب سیفی - فرهنگ پایداری تبیان