تبیان، دستیار زندگی
رییس مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، شهریه مدارس غیردولتی، شاهد و هیات امنایی افزایش نخواهد یافت. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شهریه افزایش نمی یابد

پول تو جیبی

شهریه مدارس غیردولتی، شاهد و هیات امنایی افزایش نمی‌یابد.

رییس مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، شهریه مدارس غیردولتی، شاهد و هیات امنایی افزایش نخواهد یافت.

رییس مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: با  اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، شهریه مدارس غیردولتی، شاهد و هیات امنایی افزایش نخواهد یافت.

پول

علی باقرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: الگوی تعیین شهریه مدارس غیردولتی سالانه تعیین می‌شود و امسال نیز قبل از آغاز سال تحصیلی شهریه مدارس غیردولتی، شاهد و هیات امنایی در این سازمان تدوین و به کلیه ادارات آموزش و پرورش در سراسر کشور ابلاغ شد.

وی افزود: تمام مدارس غیردولتی موظف هستند، بر اساس الگوی تعیین شده شهریه‌هایی که به آنها ابلاغ شده، نسبت به دریافت شهریه اقدام کنند.

باقرزاده تصریح کرد: بخشی از شهریه توسط اولیا به مدارس غیردولتی پرداخت شده و بخش دیگر نیز در حال پرداخت است، اما تغییری در میزان شهریه‌ها اعمال نمی‌شود.

وی با تاکید دوباره نسبت به این که اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها هیچ تغییری را در شهریه مدارس غیردولتی ایجاد نخواهد کرد، گفت: چنانچه موسس و یا مدیر مدرسه‌ای بر خلاف شرایط و ضوابط تعیین شده اقدام به اخذ شهریه مازاد کند، قطعاً در صورت مواجهه یا شکایت اولیا با آن ها برخورد خواهد شد.

مرکز یادگیری سایت تبیان - منبع: همشهری آنلاین

تنظیم: نسرین صادقی