تبیان، دستیار زندگی
مصطفی کواکبیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: معتقدم انتقال تیم‌ها از تهران به شهرستان‌ها عاملی درست برای تقویت ورزش در شهرهای دیگر نیست. ما باید از درون تیم‌ها را تقویت کنیم نه اینکه از تهران تیمی را به شهرستان ببریم. وی با یادآوری ا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پز فوتبالی نمایندگان مجلس

 فوتبالی

بخش ورزشی_نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس با بردن تیم ها از تهران "پز" می دهند،گفت: تجربه انتقال تیم‌های لیگ برتری فوتبال از تهران به شهرستان‌ها موفق نبوده و تداوم آن راهکار مناسبی برای توسعه ورزش در کل کشور نیست.

مصطفی کواکبیان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: معتقدم انتقال تیم‌ها از تهران به شهرستان‌ها عاملی درست برای تقویت ورزش در شهرهای دیگر نیست. ما باید از درون تیم‌ها را تقویت کنیم نه اینکه از تهران تیمی را به شهرستان ببریم.

وی با یادآوری اینکه تجربه انتقال تیم‌ها از تهران به شهرستان خوب از آب درنیامده است، افزود: نماینده‌هایی که مایلند ورزش در شهرشان توسعه پیدا کند و یا سازمان تربیت بدنی که به دنبال توسعه فوتبال در خارج از پایتخت هستند به جای انتقال تیم‌ها بهتر است ورزش هر استان را توسعه ببخشند نه اینکه تیم‌های لیگ برتری را از تهران ببرند و با انتقال آنها "پز" بدهند. این راهکار درست نیست.

 فوتبالی

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید براینکه سازمان تربیت بدنی باید حمایت همه جانبه از تیم‌های شهرستانی داشته باشد، افزود: ما در استان سمنان تیمی به نام صنایع طلایی داشتیم که حتی موفق شد در یک بازی مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد. متاسفانه از این تیم که با نیروهای بومی تشکیل شده بود، حمایت کافی به عمل نیامد و مشکلاتی پیش روی آن قرار است که نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: سیاست سازمان تربیت بدنی باید تقویت ورزش تمامی استان‌ها باشد آنهم نه فقط با انتقال یک تیم باشگاهی. اینکه با انتقال یک تیم لیگ برتری به شهرستانی دیگر نماینده‌های حامی دولت در آن شهر تقویت شوند، راهکار مناسبی برای توسعه ورزش در آن استان نیست.

تنظیم برای تبیان/سمیه حدادی