تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع)، «حسینیه اینترنتی» بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مبلغ بارگذاری شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح «حسینیه اینترنتی» در فضای مجازی

حسینیه مجازی مبلغ

به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع)، «حسینیه اینترنتی» بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مبلغ بارگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی، به‌مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، از سوی مركز بین‌المللی تبلیغ این سازمان، حسینیه اینترنتی بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی مبلغ بارگذاری شد.

در این نرم‌فزار به مناسبت حوادث و وقایع دهه اول ماه محرم، هریك از شب‌های دهه اول محرم به با عنوان خاصی نام‌گذاری شده و در فایل صوتی جداگانه‌ای، به مراثی و ذكر مصیبت آن‌ شب پرداخته شده است.

شب اول محرم، به مراسم حضرت مسلم‌ بن ‌عقیل(ع) و توسل به ایشان اختصاص یافته و مراسم شب‌های دوم تا چهارم به‌ترتیب با عناوین ورود كاروان به كربلا، ذكر مصائب حضرت رقیه(س) و ذكر مصائب فرزندان حضرت زینب(س)، حرّ بن ‌یزید و اصحاب مشخص شده است.

شب پنجم به ذكر مصیبت حضرت سیدالشهدا(ع) پرداخته است و شب‌های ششم تا هشتم به ترتیب به ذكر مصیبت حضرت قاسم(ع)، شب عطش و توسل به حضرت علی‌اصغر و ذكر مصیبت حضرت علی‌اكبر(ع) اختصاص یافته‌اند.

در شب تاسوعا ذكر مصیبت حضرت ابالفضل‌العباس(ع)، در شب عاشورا ذكر مصائب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و در شب یازدهم به مصائب روز عاشورا و شام غریبان پرداخته شده است.

همچنین در بخش دیگری از این نرم‌افزار فایل‌های صوتی با عناوین قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، روضه و ذكر مصیبت، سینه‌زنی و شور و پیامك‌های ویژه محرم با امكان دانلود، تعبیه شده‌اند.

از دیگر مطالب این نرم‌افزار می‌توان به كتاب‌ها و مقالات عاشورایی، اشعار و مراثی عاشورایی، مجموعه تصاویر كربلایی، مجموعه نماهنگ‌های عاشورایی، زیارت از راه دور و معرفی پایگاه‌های حسینی اشاره كرد.

برای مشاهده حسینیه اینجا كلیك كنید

تنظیم: هومن بهلولی