تبیان، دستیار زندگی
سیون اداری (AUTOCOM 2006) در اصفهان یازدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری (AUTOCOM2006) یکی از مهمترین نمایشگاه های تخصصی است که با همکاری انجمن انفورماتیک ایران – کمیته استان اصفهان و با استقبال گسترده شرک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش یازدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری (AUTOCOM 2006) در اصفهان


یازدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری (AUTOCOM2006) یکی از مهمترین نمایشگاه های تخصصی است که با همکاری انجمن انفورماتیک ایران – کمیته استان اصفهان و با استقبال گسترده شرکت های فعال در زمینه کامپیوتر و فناوری های تجارت الکترونیک همراه بود. این نمایشگاه با حضور 90 شرکت و مؤسسه، از استان های اصفهان، تهران و فارس و در قالب 260 غرفه در فضایی بالغ بر 8500 متر مربع، برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه خدمات خود را در زمینه های سخت افزار، نرم افزار، اینترنت، شبکه های اطلاع رسانی، سیستم های الکترونیکی و امنیتی، خدمات مربوط به تجارت الکترونیک و پشتیبانی ارائه نمودند.

این نمایشگاه در تاریخ اول دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان و در سه سالن برگزار شد.

مؤسسه تبیان دفتر اصفهان نیز همچون نمایشگاه های قبل، در این نمایشگاه نیز حضوری فعال داشت و در یک غرفه 12متری در سالن پل شهرستان به اطلاع رسانی و معرفی سایت تبیان و برنامه های آن پرداخت. در این نمایشگاه نیز تبیان با ارائه اینترانت آنلاین در محل غرفه با سه سیستم امکانات لازم جهت بازدید از سایت را فراهم آورد تا بازدیدکنندگان بتوانند همزمان با توضیحات همکاران ما به صورت آنلاین قسمتهای مختلف سایت را بازدید نمایند.

اعضای اصفهانی سایت در طول برگزاری نمایشگاه با حضور در غرفه تبیان باعث دلگرمی همکاران ما شدند. لازم به ذکر است به دلیل عدم عضو گیری بر روی سایت تا اطلاع ثانوی، غرفه تبیان در این نمایشگاه اقدام به عضو گیری از طریق فرم عضویت نمود که مورد استقبال همشهریان اصفهانی ما واقع گردید، به گونه ای که در روز پایانی نمایشگاه به دلیل اتمام فرم عضویت موفق به ادامه این کار نشدیم.

از دیگر مواردی که می توان به آن اشاره کرد، استقبال خانواده ها از سرویس اینترانت و سایت تبیان بود آنها ضمن قدردانی از راه اندازی این سرویس در سطح شهر اصفهان خواستار افزودن سایتهای مفید بیشتری در اینترانت شدند.

در طول برگزاری نمایشگاه، تعداد زیادی از مدارس اصفهان، دانش آموزان خود را برای بازدید به نمایشگاه می آوردند که غرفه تبیان از جمله غرفه هایی بود که بیشترین مخاطب را در بین دانش آموزان دبیرستانی داشت. تعدادی از این دانش آموزان با بیان اینکه از کاربران دائمی مدرسه اینترنتی تبیان هستند، خواهان افزایش دروس کمک درسی و تست های چهار جوابی در این بخش شدند. تعدادی نیز برای همکاری در مدرسه اینترنتی اعلام آمادگی کردند که توسط همکاران دفتر اصفهان جهت عضویت در انجمنهای تبیان راهنمایی گردیدند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری (AUTOCOM 2006) پس از 5 روز فعالیت، در ساعت 20:30 روز پنجم دی ماه به کار خود پایان داد.

لازم به ذکر است غرفه تبیان همچون نمایشگاه های قبل، به جهت شرکت فعال در این نمایشگاه و جذب تعداد کثیری از مردم از سوی مسئولین نمایشگاه با اهداء لوح تقدیر، مورد قدردانی قرار گرفت.

روابط عمومی موسسه تبیان