تبیان، دستیار زندگی
از ساعات ابتدایی آغاز به كار نمایشگاه یكی از غرفه‌هایی كه بازدیدكنندگان بسیاری را به خود جلب كرد، غرفه مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان بود که با حضور گسترده و استقبال بی نظیر بازدید کنندگان مواجه شد خدماتی که در این دوره نمایشگاه به بازدبد کنندگان ارائه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور دفتر آموزش الکترونیکی تبیان در هجدهمین نمایشگاه

قرآن

گزارش نمایشگاه قرآن

این نمایشگاه از تاریخ 17 مرداد لغایت 12 شهریور در مصلای تهران برگزار شد. غرفه مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان در طبقه زیرین ساختمان شبستان واقع در ضلع جنوبی مصلا واقع شده بود. از ویژگی‌های این دوره نمایشگاه می‌توان به حضور فعال و گسترده افراد از قشر های گوناگون و با سنین و سطح تحصیلات مختلف اشاره کرد.

از ساعات ابتدایی آغاز به كار نمایشگاه یكی از غرفه‌هایی كه بازدیدكنندگان بسیاری را به خود جلب كرد، غرفه مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان بود که با حضور گسترده و استقبال مناسب بازدید کنندگان مواجه شد. خدماتی که در این دوره نمایشگاه به بازدبد کنندگان ارائه شد عبارت است از اعطای  بن تخفیف به منظور شرکت در دوره های مجازی قرآن و  ثبت نام علاقه مندان در هر یک از این دوره ها.

علاوه بر اهداف مذکور، مرکز آموزش الکترونیکی تبیان به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخت. در ضمن از اهداف حضور در این نمایشگاه می توان به آشنایی افراد از قشرهای گوناگون با آموزش الکترونیکی ,معرفی دوره های مجازی تبیان و همچنین ثبت نام افراد در این دوره ها و برگزاری دوره های قرآنی مقدماتی و پیشرفته مطابق بر استانداردهای جهانی آموزش الکترونیکی اشاره کرد.

به حمد الله این مرکز با جلب بیش از صد کاربر برای حضور در دوره های قرآنی و اطلاع رسانی به بیش از پنج هزار نفر در این نمایشگاه توانسته است تا حدی چشم انداز مطلوب خود برای این نمایشگاه تحقق بخشد. از جمله فعالیت های صورت گرفته برای بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن تولید محتوا برای هر یک این دوره ها بوده است. طراحی و تولید انواع محتوای الکترونیکی با استفاده از جدیدترین فرآیندها و استانداردهای آموزشی از جمله دیگر خدمات این مرکز می‌باشد. تهیه محتوای الکترونیکی بر پایه نیازهای مشتری و با حفظ کنترل کیفیت در تمام مراحل تولید انجام خواهد شد.

دوره های قرآنی ارائه شده مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان در این نمایشگاه عبارت بودند از دوره روخوانی و روانخوانی قرآن با هدف روخوانی قرآن مجید بدون اشتباه در حرکات و آواها ,دوره تجوید مقدماتی با هدف آشنایی با تجوید قرآن مجید,دوره تجوید پیشرفته با هدف آموزش نکات دقیق و ظرایف تجوید قرآن مجید ,دوره صوت و لحن با هدف تلاوت قرآن مجید با صوت و لحن نیکو ,دوره مفردات قرآن با هدف بررسی پاره‌ای از کلمات و آیات قرآنی از جنبه پیام آیه یا نوع کلمه

 

تهیه: دفتر آموزش الکترونیکی تبیان

تنظیم: مهرناز اسمعیلی