تبیان، دستیار زندگی
اری سهام عدالت در لایحه بودجه پیش بینی نمی شود دولت بابت بدهی خود به دستگاه ها سهام می دهد خبرگزاری مهر رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از پیش بینی واگذاری سهام به دستگاه هایی که دولت به آنها بدهکار است، در بودجه سال 1385 ک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی :

حجم واگذاری سهام عدالت در لایحه بودجه پیش بینی نمی شود
دولت بابت بدهی خود به دستگاه ها سهام می دهد


خبرگزاری مهر

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از پیش بینی واگذاری سهام به دستگاه هایی که دولت به آنها بدهکار است، در بودجه سال 1385 کل کشور خبر داد.

فرهاد رهبر گفت: حجم واگذاری سهام عدالت به مردم در سال 1385 در لایحه بودجه پیش بینی نمی شود.

وی افزود: در بودجه سال آینده تنها ردیفی وجود دارد که در آن آمده است، دولت بابت بدهی های خود به دستگاه ها به آنها سهام واگذار خواهد کرد.

رهبر اعلام کرد: با تصویب این بخش از بودجه در هیات دولت، رقم قطعی واگذاری سهام به دستگاه ها بابت بدهی در سال 1385 مشخص خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از تصویب 8 تبصره از 20 تبصره پیشنهادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای لایحه بودجه سال 1385 در هیات دولت خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون دولت شبانه روزی کار بررسی و تصویب تبصره های پیشنهادی بودجه سال آینده را در دستور کار دارد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابراز امیدواری کرد که لایحه بودجه سال 1385 در موعد مقرر از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

8 تبصره تصویب شده لایحه بودجه سال آینده در هیات وزیران به منابع مالی، پول و ارز، آب و کشاورزی، صنعت و معدن، حمل و نقل، مسکن و عمران شهری و روستایی، تعامل فعال با اقتصاد جهانی، خصوصی سازی و رقابت پذیری اقتصادی مربوط می شود.

روابط عمومی موسسه تبیان