تبیان، دستیار زندگی
انتظامی تهران بزرگ از تبیان سردار طلایی ،فرمانده ناحیه انتظامی تهران بزرگ، به همراه سرهنگ تورنگ ، رییس مرکز اطلاع رسانی ناحیه انتظامی تهران بزرگ ، امروز از ساعت 30/12 لغایت 15/14 میهمان تبیان بودند. ایشان در هنگام ورود مورد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید سردار طلایی فرمانده ناحیه انتظامی تهران بزرگ از تبیان

سردار طلایی ،فرمانده ناحیه انتظامی تهران بزرگ، به همراه سرهنگ تورنگ ، رییس مرکز اطلاع رسانی ناحیه انتظامی تهران بزرگ ، امروز از ساعت 30/12 لغایت 15/14 میهمان تبیان بودند. ایشان در هنگام ورود مورد استقبال مهندس مجردی قائم مقام مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره و آقای بابایی مدیر روابط عمومی موسسه تبیان قرار گرفتند.

در ابتدا و در دفتر مدیریت ، مهندس مجردی، به تشریح فعالیت های موسسه پرداخته و سردار طلایی را در جریان اقدامات انجام شده اطلاعات و آمار مربوطه به سایت قرار دادند.

سردار طلایی نیز با ابراز خشنودی از نحوه ی فعالیت های موسسه، خواستار توسعه همکاری میان موسسه تبیان و نیروی انتظامی در زمینه های مختلف از جمله مشاوره ی پلیسی و انتظامی شدند.

ایشان سپس با بازدید از قسمت های مختلف موسسه از جمله معاونت اطلاع رسانی و حضور در بخشهای ورزشی، معارف اسلامی ، اجتماعی ، انگلیسی و ... از نزدیک با فعالیت های این بخشها آشنا شدند.

در ادامه نیز، جلسه ی پرسش و پاسخی با حضور خبرنگاران، مسؤولین و کارکنان موسسه برپا شد و سردار به برخی از سؤالات مطروحه از طرف خبرنگاران و کاربران تبیان پاسخ دادند.

سوالات زیادی از سوی کاربران مطرح شده بود که بعلت کمبود وقت جلسه قرار شد با ارجاع آنها به دفتر سردار طلایی ایشان در اولین فرصت سوالات کاربران تبیان را پاسخ گفته و جوابها را برای ما ارسال نمایند.

سپس آقای طلایی ضمن معنوی و مناسب توصیف کردن محیط و فضای کاری تبیان از مدیران و دست اندرکاران و کارکنان آن موسسه تشکر و قدردانی کرد.

در خاتمه این جلسه از سوی دکتر طالب پور لوح یادبودی به همراه مجموعه ای از نرم افزارهای تولیدی موسسه تبیان به سردار طلایی و همراهانشان اهدا شد.

مشروح سخنان سردار طلایی در روزهای آینده تقدیم شما عزیزان می نماییم.

روابط عمومی موسسه تبیان