تبیان، دستیار زندگی
دفتر آموزش الکترونیکی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با حضور فعال و پررنگ خود در این نمایشگاه علاوه بر اهداف مذکور به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور دفتر آموزش الکترونیکی تبیان در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

حضور دفتر آموزش الکترونیکی تبیان در چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از تاریخ شانزدهم مهر ماه 89 به مدت 10 روز در مصلای تهران برگزار شد. دفتر آموزش الکترونیکی با هدف آشنا نمودن بازدیدکنندگان با پیشرفت های نوین فن آوری و دنیای اطلاعات و ارتباطات در این نمایشگاه حضور یافت.

یکی از اصلی ترین برنامه های دراز مدت این نمایشگاه آشنا سازی عموم جامعه با رسانه‌های دیجیتال، برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال و نرم‌افزارهای چند رسانه ای است. می توان اینگونه گفت که جشنواره ملی رسانه های دیجیتال و نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای با حضور خود سعی می کند تا علاوه بر كشف استعدادهای جدید تولیدکنندگان و اصحاب رسانه‌های دیجیتال، جایگاهی معتبر و دائمی برای ارائه ارزیابی فعالیت های خود پیدا کند.

دفتر آموزش الکترونیکی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با حضور فعال و پررنگ خود در این نمایشگاه  علاوه بر اهداف مذکور به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخت. این دفتر در طول برگزاری نمایشگاه با مدیریت مهندس مجید کوشا و مهندس مهدی شیرازی به برگزاری سه نشست تخصصی آموزش الکترونیکی با عناوین مفاهیم پایه آموزش الکترونیکی، آشنایی با شهروند الکترونیکی و روش‌های توانمندسازی والدین در ایجاد فرهنگ صحیح استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخت. همچنین قابل ذکر است که نشست‌های فوق به عنوان نشست‌های برگزیده نمایشگاه معرفی گردیدند.

از جمله دیگر خدمات ارائه شده در این نمایشگاه می‌توان به معرفی و ارائه دوره مجازی شهروند الکترونیکی و اعطای بن تخفیف برای علاقمندان حضور در این دوره اشاره کرد که با حضور نسبتا خوب بازدیدکنندگان مواجه شد. این دوره به صورت نیمه حضوری برگزار خواهد شد، محتوا و منابع دوره از طریق اینترنت قابل دسترس خواهد بود.  همچنین جهت افزایش میزان یادگیری، دوره فوق شامل 5 جلسه کلاس حضوری نیز خواهد بود که کلیه کلاس‌های حضوری در تهران برگزار خواهد شد.

از جمله دیگر خدمات ارائه شده در این نمایشگاه می‌توان به معرفی و ارائه  دوره مجازی شهروند الکترونیکی و اعطای بن تخفیف برای علاقمندان حضور در این دوره اشاره کرد که با حضور نسبتا خوب بازدیدکنندگان مواجه شد.

نحوه ثبت نام در این دوره بدین صورت است که با مراجعه به آدرس eLearning.Tebyan.net و سپس ورود به قسمت ثبت نام دوره های مجازی می توانید در این دوره ثبت نام نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

بازگشت به صفحه اصلی آموزش الکترونیکی 

تهیه: دفتر آموزش الکترونیکی تبیان

تنظیم: مهرناز اسمعیلی