تبیان، دستیار زندگی
به زور نمى شود به تیم ملى دعوت شد «به زور نمى شود به تیم ملى دعوت شد و من از برانكو اصلاً ناراحت نیستم.» كریم باقرى كاپیتان پرسپولیس پس از اینكه برانكو گفت هرگز باقرى را به تیم ملى دعوت نمى كنم، مى گوید:«برانكو نظرش را اعلام...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باقرى: باور نمى كنم دایى در دعوت نشدنم نقشى داشته باشد

به زور نمى شود به تیم ملى دعوت شد


«به زور نمى شود به تیم ملى دعوت شد و من از برانكو اصلاً ناراحت نیستم.»

كریم باقرى كاپیتان پرسپولیس پس از اینكه برانكو گفت هرگز باقرى را به تیم ملى دعوت نمى كنم، مى گوید:«برانكو نظرش را اعلام كرده و نمى توان چیزى را به او تحمیل كرد. وقتى او مى گوید با وجود بازیكنان كنونى، كریم به درد نمى خورد، دیگر چه بگویم؟ البته من هیچ وقت نگفته ام باید بازیكن ثابت تركیب تیم ملى باشم اما اگر برانكو روى من نظر داشته باشد خودش مى داند باید چگونه از من در تیم ملى استفاده كند.

گلایه و شكایتى ندارم و او به عنوان مسؤول فنى تیم ملى باید نظر اول و آخر را بدهد من هم نمى توانم خودم را به زور تحمیل كنم.

اگر برانكو واقعاً روى بازى من نظر داشته باشد از من در تركیب اصلى استفاده مى كند. شرایط من به گونه اى نیست كه بعد از چهار سال به تیم ملى باز گردم و روى نیمكت بنشینم.

من دوره قبل جام جهانى بازیكن ثابت تیم ملى بودم و حالا نباید بیرون باشم اگر مى خواهند 10 دقیقه به من فرصت بدهند بهتر است یك جوان را ببرند تا این افتخار را تجربه كند.»

باقرى مى گوید:«به روح پدرم سوگند مى خورم كه از ابتداى فصل براى موفقیت پرسپولیس تلاش كرده ام و اینكه تنها به تیم ملى فكر كرده ام اصلاً درست نیست.

من براى شادى هواداران پرسپولیس و موفقیت تیم محبوبم خوب و با انگیزه تمرین كرده ام و حالا هم هیچ اتفاقى نیفتاده است. اظهارنظر برانكو ذره اى در اراده من خللى وارد نمى كند.

هواداران پرسپولیس خیالشان راحت باشد، من قصد كوتاه آمدن ندارم و همین گونه ادامه مى دهم. من همان كریم با انگیزه باقى مى مانم.»

باقرى در واكنش به شایعاتى مبنى بر تأثیر على دایى در دعوت نشدن او به تیم ملى مى گوید:«اصلاً در این باره حرفى ندارم. باور نمى كنم چنین چیزى صحت داشته باشد. به هر حال از این مسائل بى اطلاعم.»

 باقری می تواند آچار فرانسه تیم ملی باشد 

 باقری من از فیکس بودن درتیم ملی حرفی نزدم