تبیان، دستیار زندگی
دژآگه در پاسخ به این سوال که آیا موافقت فیفا و فدراسیون فوتبال آلمان در این زمینه حاصل شده است، گفت: این کار ازسوی فدراسیون فوتبال ایران درجریان است. آنها مدارکی از من خواسته اند که همه آنها را ارایه کرده‌ام. ضمن اینکه فدراسیون آلمان در این مورد مشکلی ایج
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دژاگه در تیم ملی ایران

دژاگه

بخش ورزشی_بازیکن ایرانی تیم فوتبال ولفسبورگ آلمان که مورد توجه افشین قطبی سرمربی تیم ملی ایران قرار گرفته، حضور در تیم ملی ایران را افتخار بزرگی می‌داند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "اشکان دژاگه" در این‌باره گفت: از سالها حضور در فوتبال آلمان و بازی در تیم هایی مانند هرتا برلین و ولفسبورگ و همچنین تیم های نوجوانان، جوانان و زیر 23 سال آلمان تجربه های ارزشمندی اندوخته ام که امیدوارم بتوانم آن را دراختیار تیم ملی کشورم قرار دهم.

وی گفت: از اینکه افشین قطبی برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا به بازیکنان لژیونر ایرانی نیز نگاه دارد احساس خوبی دارم و اگر به تیم ملی دعوت شوم، تمام توان خود را برای موفقیت در جام ملتهای آسیا بکار خواهم گرفت.

دژاگه در پاسخ به این سوال که آیا موافقت فیفا و فدراسیون فوتبال آلمان در این زمینه حاصل شده است، گفت: این کار ازسوی فدراسیون فوتبال ایران درجریان است. آنها مدارکی از من خواسته اند که همه آنها را ارایه کرده‌ام. ضمن اینکه فدراسیون آلمان در این مورد مشکلی ایجاد نکرده و موافقت نامه های لازم را صادر كرده است.

وی از اینکه سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس خبری اخیر خود اعلام کرده که برای دیدن تمرینات و بازی او به آلمان خواهد رفت، ابراز خوشحالی کرد و به سایت قطبی گفت که بی‌صبرانه منتظر آقای قطبی هستم تا از نزدیک با ایشان آشنا شوم و توانایی های خود را به نمایش بگذارم.

دژاگه در پایان این گفت وگو از زحمات والدین ایرانی بویژه پدرش که در رسیدن او به این جایگاه تلاش و ممارست فراوانی کردند، قدردانی کرد و گفت که همه چیز را مدیون آنان هستم.

دژاگه 24 ساله، مدتی است که مورد توجه افشین قطبی قرار گرفته و سرمربی تیم ملی ایران در کنفرانس مطبوعاتی روز بیست و چهارم آبان ماه 89 ، رسما" اعلام کرد که قصد دارد از این بازیکن دعوت بعمل آورد و نام او را درمیان 50 بازیکن اعلام شده به کنفدراسیون آسیا برای مسابقات جام ملتهای آسیا قرار داده است.

تنظیم برای تبیان/سمیه حدادی