تبیان، دستیار زندگی
همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم خطبه غدیر در حرم مطهر رضوی طنین انداز می شود. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه های عید غدیر در حرم امام رضا (ع) :.

عید غدیر در حرم امام رضا(ع)

طنین خطابه غدیر در حرم رضوی

همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و در آستانه عید سعید غدیر خم خطبه غدیر در حرم مطهر رضوی طنین انداز می شود. این مراسم از روز سه شنبه 25 آبان ماه لغایت جمعه 27 آذرماه سال جاری با حضور زائران و مجاوران رضوی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود. خطبه غدیر توسط حجت الاسلام اسلامی فر هر روز بعد از نماز مغرب عشا قرائت می شود. همچنین سخنرانی حجت الاسلام دانا با موضوع ویژگی های متقین از دیدگاه حضرت علی (علیه السلام) از دیگر برنامه های حرم مطهر رضوی در آستانه عید سعید غدیر خم می باشد. این مراسم هر روز بعد از نماز صبح در مسجد جامع گوهرشاد، شبستان نهاوندی برگزار می شود.

________________________________________

سلسله نشست های«پرسمان دینی»

سلسله نشست های پرسش و پاسخ ویژه عید سعید غدیرخم با عنوان«پرسمان دینی» همزمان با دهه ولایت به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در جوار بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) برگزار می شود. این نشست ها روزانه با حضور اساتید برجسته کشوری حوزه و دانشگاه ساعت هفت و سی دقیقه بعدازظهر در محل دارالقرآن الکریم آستان قدس رضوی واقع در صحن جمهوری اسلامی برای استفاده زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی برپا می باشد.

عطر ولایت در گستره جهان، غدیر و ولایت از جمله مسائلی است که در سلسله نشست های پرسش و پاسخ ویژه عید سعید غدیرخم با عنوان«پرسمان دینی» در حرم مطهر رضوی برگزار می شود. این نشست ها از تاریخ 25 آبان ماه سال جاری آغاز شده است و تا 4 آذر ماه روز عید سعید غدیرخم ادامه خواهد داشت.


تنظیم برای تبیان: سمانه دولت آبادی