تبیان، دستیار زندگی
شاید شما هم جزو افرادی باشید كه از خوردن كیك‌های لذیذ و خوشمزه لذت می‌برید.به هر حال ظاهر این قبیل شیرینی‌ها به قدری فریبنده است كه هیچ‌كس نمی‌تواند از خوردنشان خودداری كند. اما می‌خواهیم سرگرمی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شخصیت شناسی با کیک مورد علاقه

آزمونی برای سرگرمی

شاید شما هم جزو افرادی باشید كه از خوردن كیك‌های لذیذ و خوشمزه لذت می‌برید. به هر حال ظاهر این قبیل شیرینی‌ها به قدری فریبنده است كه هیچ‌كس نمی‌تواند از خوردن شان خودداری كند.

کیک شکلاتی

● كیك شكلاتی

اگر كیك شكلاتی را می‌پسندید دست و دلباز هستید و همیشه برای كمك به دیگران آمادگی دارید. خلاقیت زیادی در شما موج می‌زند و فردی ماجراجو، بلندپرواز و در پاره‌ای موارد احساساتی هستید. ممكن است در ظاهر فردی سرد و خشك به نظر برسید اما در باطن خونگرم هستید. از ریسك كردن در زندگی نمی‌ترسید و دوست دارید زندگی شما از حد متوسط بالاتر باشد. محبت به دیگران رضایت خاطر زیادی را برایتان به همراه دارد.

کیک توت فرنگی

● كیك توت‌فرنگی

فردی دوست‌داشتنی، خون گرم و احساساتی هستید. همیشه برای مراقبت اطرافیانتان تلاش می‌كنید و همواره برای حل مشكلات آنها پیشقدم می‌شوند. زودرنج هستید و موضوعات كوچك به سرعت شما را ناراحت می‌كند. گاهی اوقات توجه به احساسات، بیش از حد در زندگی شما تأثیر می‌گذارد.

کیک وانیلی

● كیك وانیلی

شوخ‌طبع و بامزه هستید. بعضی وقت‌ها گستاخ می‌شوید. فرد كم‌تحركی نیستید اما در پاره‌ای موارد شك و تردید شما را از انجام فعالیت‌هایتان بازمی‌دارد و انگیزه لازم را برای ادامه مسیر از دست می‌دهید.

اطرافیانتان از بودن در كنار شما لذت می‌برند ولی باید مراقب باشند كه باعث خشم و عصبانیت شما نشوند. به هر حال دوستی‌های شما اغلب دوام زیادی دارد.

کیک هویچ

● كیك هویج

اگر كیك هویج را دوست دارید همیشه مایلید لبخند بر لب داشته باشید و فردی بذله‌گو، شوخ‌طبع و دوست‌داشتنی هستید. اطرافیان شما از بودن در كنارتان خوشحال اند. دوستان شما افراد باوفا و صادقی هستند. قلب مهربان و پرشوری دارید و گاهی اوقات نسبت به بقیه، خصوصیات اخلاقی متفاوتی را نشان می‌دهید.

کیک میوه ای

● كیك میوه‌ای

به دنبال كارهای پرماجرا و پرحادثه هستید. از نظرات جدید و ایده‌های تازه استقبال می‌كنید. هنگام عصبانیت به سرعت آماده دعوا و پرخاشگری می‌شوید. گاهی اوقات فرد عجیب و غریبی هستید و خصوصیات ویژه‌ای در شما دیده می‌شود. همواره دوست دارید وفادار،‌ صادق و وظیفه‌شناس باشید.

کیک لیمویی

● كیك لیمویی

در زندگی فرد راحتی هستید. شمرده سخن می‌گویید و هنگام حرف زدن از دست‌هایتان استفاده می‌كنید. در صحبت كردن مهارت دارید و به‌طور حتم معلم خوبی می‌شوید. گاهی اوقات دوست دارید رهبری گروهی را برعهده بگیرید و همیشه دوستان زیادی در اطراف شما به چشم می‌خورند.


دوست عزیز شما می توانید لینك ها و مطالب طنز و سرگرم كننده جالب خود را به ای میل زیر ارسال نمایید : ایمیل فستیوال

باشگاه کاربران تبیان - ارسالی Mona_baby

شخصیت شناسی از روی ورزش مورد علاقهعجیب ترین خطای چشم
میزان شجاعت خود را بسنجیدآیا شما عصبی هستید
بازی شگفت انگیز مغزآیا می توانید چهره شناسی کنید
تست آلزایمر ضریب هوشی خود را بسنجید
شخصیت شناسی با ساندویچ شخصیت شناسی با کیک مورد علاقه
تست سفر شخصیت شناسی براساس پنیر مورد علاقه
شخصیت شناسی از روی کتاب محبوب شما شخصیت شناسی از روی مدل ابروها
شخصیت شناسی از روی گروه خونی تست روان شناسی رنگ ها
شناخت شخصیت از روی خنده شخصیت شناسی با اشکال هندسی
شخصیت شناسی با انگشتان شخصیت شناسی با سنگ ها
محاسبه سن با شکلات (جالب) مغز شما چند ساله است؟ (تست جالب)
یک تست هوش جالب هوش خود را بسنجید (تست هوش)
شخصیت شناسی با پرندگان شخصیت شناسی از روی تاریخ تولد
شخصیت شناسی با رنگ ها شخصیت شناسی با درختان