تبیان، دستیار زندگی
ویژه‌نامه اینترنتی امام هادی(ع) در سایت اطلاع‌رسانی مؤسسه تبیان تولید و منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار ویژه‌نامه اینترنتی امام هادی(ع) در مؤسسه تبیان

ویژه‌نامه امام هادی(ع)

ویژه‌نامه اینترنتی امام هادی(ع) در سایت اطلاع‌رسانی مؤسسه تبیان تولید و منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت سالروز تولد امام هادی(ع)، ویژه‌نامه‌ای تحت همین عنوان در گروه دین واندیشه مؤسسه تبیان تولید و در پایگاه اینترنتی مؤسسه تبیان منتشر شد.

در بخش فایل‌های صوتی این ویژه‌نامه فایل‌هایی چون زیارت و توسل امام هادی(ع)، صلوات مخصوص امام دهم(ع)، بر بال سخن شامل: سخنرانی‌هایی درباره امام هادی(ع)، مولودی‌خوانی و حكایت‌هایی از زندگی امام هادی(ع) قرار گرفته شده است.

بخش فیلم‌های این ویژه‌نامه شامل شش «فیلم گل باغ مرتضی»، «مولا مولا امام هادی(ع)»، «بگو ستاره‌ها روند»، «خورشید هدایت»، «مثل گل یاس» و «دهمین حجت خدای ودود» است.

بخس سوم این ویژه‌نامه با عنوان كتاب‌خانه امام هادی(ع) شامل كتبی با موضوع احادیث، سیره، زندگی‌نامه، تلاش‌ها و مبارزات فرهنگی و سیاسی و... امام هادی(ع) است.

این ویژه‌نامه شامل پنج بخش دیگر با عنوان «پرتو» است كه سه بخش آن شامل عناوین «برگی از دفتر زندگانی» دربرگیرنده روزنه‌ای به آفتاب، امام(ع) لقبش را دوست نداشت، پسندم آن‌چه را جانان پسندد، فروغی از دانش، زندگی و سیره امام هادی(ع)، «حكایات شنیدنی» در برگیرنده وعده امام(ع) به یك اصفهانی، اعدام انقلابی به دستور امام هادی(ع) و «شمه‌ای از كرامات» دربرگیرنده شعبده‌باز گستاخ و معجزه امام هادی(ع) و پیش‌گویی امام هادی(ع) در مورد فرمانده گارد خلیفه است.

دو بخش دیگر عناوین پرتو با عنوان‌های «قطعه‌های ادبی» دربرگیرینده بهشت سامرا، ارمغان هدایت، «دل‌سروده‌ها» شامل خورشید دهم، دار‌الشفای حضرت هادی(ع)، چهل حدیث هادوی و پیامك تبریك، در این ویژه‌نامه بر روی سایت تبیان قرار دارند.

بنابر این گزارش، ویژه‌نامه‌های پیشین، تصاویر ویژه و محصولات موبایل ویژه امام هادی(ع) از دیگر امكانات این ویژه‌نامه اینترنتی است.

برای مشاهده ویژه‌نامه اینجا كلیك كنید!

تنظیم: هومن بهلولی