تبیان، دستیار زندگی
حمید سوریان پس از نتیجه نگرفتن در بازی‌های آسیایی گفت: در حالی كه می‌دانستم وضعیت چندان خوبی برای حضور در بازی‌ها ندارم، اما به دلیل این كه ملتم و كشورم به من احتیاج داشت، در بازی‌ها شركت كردم و این نتیجه را به دست آوردم .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سوریان: شرمنده شدم

حمید سوریان

حمید سوریان پس از نتیجه نگرفتن در بازی‌های آسیایی گفت: در حالی كه می‌دانستم وضعیت چندان خوبی برای حضور در بازی‌ها ندارم، اما به دلیل این كه ملتم و كشورم به من احتیاج داشت، در بازی‌ها شركت كردم و این نتیجه را به دست آوردم.

حمید سوریان در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا اظهار كرد: مشكلات من امروز زیاد بود اما به طور كلی می‌گویم یك طرف كشتی برد است و طرف دیگرش باخت. كشتی، امروز روی باختش را به من نشان داد.

وی با اشاره به روندی كه پس از رقابت‌های جهانی و قهرمانی‌اش در روسیه برای او طی شده گفت: پس از رقابت‌های جهانی این حساب را كردم كه كشورم و ملتم برای كسب مدال در بازی‌ها به من نیاز دارد. این وظیفه‌ای بود كه از سوی آن‌ها برروی دوش من گذاشته شده بود اما من در دو ماه گذشته 15 كیلوگرم وزن كم كرده بودم و این مساله باعث شده بود تا بدنم تحلیل رود و ضعیف شوم.

حمید سوریان

وی با اشاره به این كه برای كسب مدال به گوانگ‌جو آمده‌ بودم، ادامه داد: من در فضایی كه پیش از بازی‌ها به وجود آمده بود احساس كردم باید به كشورم خدمت كنم.

می‌دانستم كه با وضعیت بدنم خودم را به خطر می‌اندازم اما با این حال هدفم كسب نتیجه و مدال در بازی‌ها بود. به هر حال از این بابت ناراحت نیستم، چون وظیفه‌ام را عمل كردم.

وی در پایان گفت: با این شكست در بازی‌های آسیایی شرمنده مردم شدم. اما امیدوارم بتوانم در آینده جبران كنم.

تنظیم برای تبیان: حسین محمدی