تبیان، دستیار زندگی
به اطلاع می رساند جشنواره پژوهش و فناوری سال 89 از 9-4 دی ماه در استان گیلان برگزار می شود. در برنامه تقدیر ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره پژوهش و فناوری در استان گیلان

جشنواره پژوهش و فناوری

به اطلاع می رساند جشنواره پژوهش و فناوری سال 89 از 4 الی 9 دی ماه در استان گیلان برگزار می شود. در برنامه تقدیر و بزرگداشت پژوهشگران، بخشی برای تقدیر از پژوهشگران جوان و آزاد در نظر گرفته شده و دبیرخانه آن نیز در پارک علم و فناوری گیلان متمرکز است. مدیران و پرسنل همکار موسسات و هسته های فناور و نیز اشخاص حقیقی تحت پوشش کانون شکوفایی خلاقیت می توانند در این بخش رقابتی جشنواره شرکت نمایند.

جشنواره پژوهش و فناوری

شایان ذکر است که بخش پژوهشگران جوان به افراد با سن حداکثر سی سال اختصاص یافته و سایر افراد دارای سن بالاتر از 30 سال می توانند در بخش پژوهشگران آزاد شرکت نمایند. علاقه مندان می توانند آیین نامه و پرسشنامه مربوطه را از پایگاه اطلاع رسانی پارک علم و فناوری گیلان یا پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه گیلان بخش پژوهش استانی دریافت نمایند. آخرین مهلت تحویل پرسشنامه تکمیل شده و مستندات 30/8/89 به دبیرخانه می باشد . متقاضیان می توانند کاربرگ تکمیل شده و مستندات مربوطه رابه مسئولین مراکز تابعه پارک علم و فناوری گیلان ارائه نمایند.

جشنواره پژوهش و فناوری

مدارک مورد نیاز:

پژوهشگران جوان و افراد پژوهشگر آزاد استان گیلان لازم است حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 30 آبان ماه 1389 مدارک و پرسشنامه‌های تکمیل شده‌ی خود را به پارک علم و فناوری به آدرس: رشت، میدان انتظام، مجتمع اداری انتظام، روبروی ثبت احوال، پارک علم و فناوری تحویل نمایند تا پس از بررسی و امتیازدهی با امضاء ریاست محترم پارک علم و فناوری در موعد مقرر به کمیته‌ی علمی مرکزی ارسال گردد.

همچنین ارائه‌ی مدارک ذیل به همراه پرسشنامه الزامی است.

1- خلاصه ای از کلیه مدارکی که به استناد آن پژوهشگر برگزیده انتخاب شده است. بدیهی است در صورت عدم ارائه مستندات هیچگونه امتیازی به پژوهشگر تعلق نخواهد گرفت و مستندات می‌بایست تاریخ و سایر مشخصات خواسته شده در هر بند را به طور خوانا دارا باشند در غیر اینصورت دبیرخانه‌ی کمیته علمی مستنداتی که تاریخ دقیق (دوره‌ی پنج ساله‌ی قید شده در آیین نامه) و یا سایر موارد خواسته شده‌ی هر بند را نداشته باشد حذف خواهد نمود.

2- دو قطعه عکس پشت نویسی شده ترجیحاً رنگی پژوهشگر که یک قطعه آن در محل فرم انتخاب پژوهشگر چسبانیده شده و یک قطعه جهت تهیه بولتن جشنواره ارسال می گردد.

3- شرح حال علمی پژوهشگر برگزیده جهت درج در بولتن جشنواره

مدارک و مستندات ارسالی بلافاصله پس از مراسم تا حداکثر به مدت یک ماه قابل عودت می باشد و پس از آن مسئولیتی متوجه این ستاد نمی باشد.

دبیرخانه جشنواره هفته‌ی پژوهش و فناوری سال 1389

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان

تنظیم: فاطمه گودرزی